Even een leuke foto!

Sorry, maar ik vind deze foto zo ontzettend mooi, dat ik die gewoon moest delen met jullie!! Deze foto hebben we vorige week gemaakt toen we met de trein naar Hengelo zijn geweest. Er was daar koopzondag, en er stond een draai molen op het plein, en daar moest bo natuurlijk in!!! Oh en ik zet er ook wel even een foto bij van bo in de trein, had ik nog beloofd!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

en dan zwaai je niet effe naar ons?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

was jij daar dan ook kimmetje? Och ja jij woont in Hengelo!!! hahahahahaha, sorry!!! de volgende keer zal ik zwaaien!!

liefs woezel

Mooe foto’s woezel en wat zit bo lief, morgan wil meteen op de bank zitten op haar knieen om beter uit het raam te kunnen kijken. En accepteerde hij het dat hij ook weer uit de draaimoelen moest??? Hier is dat altijd drama dus soms mijd ik ze liever

Groetjes,

Michèle

Wauw wat ontzettend stoer!

Leuk! Wat zit hij bescheiden in de trein, echt een beetje onder de indruk, of niet?

Groetjes,
M

ja hij was echt onder de indruk!! Op de terug weg kwam hij wat meer los, maar bleef eigenlijk nog steeds wel netjes zitten!! Hij was alleen wel aan het vertellen wie er allemaal in de trein zaten, n wat hij buiten zag. Voerde het hoogste woord, maar hij durfde niet van zijn stoel af!! hahahahahaha

liefs woezel

Leuk hoor

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Super hoor, echt een mooi ventje!
De onze kan in de trein niet zo mooi stil blijven zitten. Die gaat lopen en op zoek naar de machinist: ‘ik wil naar de machinist mama, ik wil ook op de knopjes drukken net als hij!’

Leuke foto’s! Hij lijkt idd echt onder de indruk, super!

Leuk hoor!!!

Leuk! Eva is nog nooit in de trein geweest, moeten we ook eens doen! Bo zit er wel heeeeeel rustig bij zeg!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Idd zijn de foto’s wel erg schattig.

Vooral de 2e waarbij hij heel rustig en erg onder de indruk van de trein rustig op zijn stoel zit.

Groetjes,
Sandra