van ikkeben
http://www.youtube.com/watch?v=PXsoIDJMjds
groetjes Kim, mama van Sofie en Victor
van ikkeben
http://www.youtube.com/watch?v=PXsoIDJMjds
groetjes Kim, mama van Sofie en Victor
Whahahaha ik lig hier dubbel
Geweldig!
Wat een klein ettertje zeg, ik hoop van harte dat Ruben niet zo word.
Groetjes Marianne mama vanRuben
Haha dat is er 1 van het programma "schatjes "
Verschrikkelijk zeg, dan weet je toch effe niet meer wat je moet doen
als het jouw kindje is. Hoop dat Joyce dat niet gaat doen hoor !
wij leggen hier dubbel hihiihih maar gelukkig is tanja niet zo
groetjes marielle mama van tanja
tanja is nu
Jeetje, heftig zeg. lijkt me niet leuk zo’n driftbui in de winkel!
Hebben jullie ook op diezelfde site dat filmpje “BalU’s group hehe” gekeken??
Is ook erg leuk, vooral het einde!!
Groetjes, Mariëlle en Joël
Gewoon niet meer meenemen naar de winkel zo eentje zeg…
Hoop dat ons dit bespard blijft…al gaan ze volgens mij allemaal wel eens in de winkel op de grond liggen of zoiets!
Tessie
Hahahaha
Robin is het er ook wel eens niet mee eens in de winkel maar gelukkig is hij niet zo
Pffff het zal je maar gebeuren
prachtig,kaitlyn zij gelijk mama als ik dat doe krijg ik zekker wel tik op me billen hihihihih
gelukkig heb ik dit nooit mee gemaakt
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
OH, het zal je toch gebeuren.
Nicky zeurt alleen of ze in het winkelwagentje mag zitten, maar dat is bij dit vergeleken niks.
Groetjes Maaike
" border=0>
Wel een leuke reclame maar ik ben het niet met ze eens. Condoom of niet, je hebt de opvoeding als ouder grotendeels zelf in de hand (al kan het karakter van een kind wel invloed hebben). Het zal je maar gebeuren zeg. Dan staat echt het schaamrood op je kaken. Lachuuuu
Groetjes Wiets
Ja zeg, kom je nu pas mee. We hebben ze al… tsssssssssssss
maar niet zo hihhihhihi. Tja als ouder heb je de opvoeding zeker in je eigen handen, hier ging ik dus niet zo mee naar de winkel. Daan is laatst met die 2 mopjes van ons naar de winkel gegaan ’ rond etenstijd dus’ en 1 groot drama. Alles terug gelegd en weer terug naar huis gekomen. Hahahaha ben ik daarna maar even snel alleen gegaan. Beetje dom van ons om ook met ze te gaan rond etenstijd op het einde van de dag zowat, normaal zijn ze juist bijzonder lief in de winkel, helepen allebei zelfs keurig mee tot groot genoegen van de wel altijd aanwezige wat oudere dames die gewoon staan weg te smelten.