Ik ben de laatste maanden erg weinig op ikkeben geweest. Af en toe wel gelezen, maar zeker (bijna) niks gepost.
Zat nu even bij te lezen en zie dat ik een hoop gemist heb!
Hier thuis gaat het super. Nora is nu sinds twee nachten helemaal van de luiers af. Heerlijk idee en natuurlijk heel trots op onze grote dame! Eef maakt de eerste aanzet tot kruipen en rolt heel de kamer door. Ze is qua lengte en gewicht helemaal gemiddeld en wat betreft vrolijkheid overstijgt ze alles! Wat een lachebek is dat, heerlijk! We genieten volop van onze wondertjes! Ook samen hebben ze het erg naar hun zin. We maken onze borst alvast nat voor als ze groot genoeg zijn samen te spannen tegen pa en ma…
Ik ben nu 3 weken weer aan het werk voor 3 dagen in de week. Goede balans voor mij zo.
In de tussentijd hebben we wel mn lieve paardje naar de slacht moeten brengen. dat was wel erg moeilijk. Gelukkig heeft Noor haar hobbelpaard nu Jara genoemd, dus we zijn haar niet helemaal kwijt…
Verder alles zn gangetje hier en eigenlijk erg happy met onze twee heerlijke en makkelijke! dames.
Liefs!