Eva's rit op 'Barney'

Bij onze AH staat een karretje genaamd ‘Barney’. Het is zo’n ding waar je geld in moet doen en dat dan gaat bewegen. Elke keer als we binnenkomen, aast Eva op een ritje. Papa had vorige week geen muntje en probeerde tevergeefs zijn AH-muntje erin te doen. Slimpie. Vandaag was ik in de AH en ik beloofde Eva dat ze na het boodschappen doen een ritje mocht maken. Ik had alleen 2,- en er moest 0,50 in. Ook best duur voor 1 stom ritje! Maar beloofd is beloofd. Dus ik bij de counter wachten tot ik de 2,- kon wisselen. Daarna mocht Eva op Barney. Ik stopte het muntje erin, Barney zei: ‘Hou je vast, we gaan beginnen!’ en hij begon heen en weer te bewegen. Heel zacht. Maar Eva was doodsbang en piepte. Ze wilde eraf! En wel meteen! Ik zette haar aan het stuurtje, maar dat vond ze ook niks. Ze was echt doodsbenauwd van Barney en sloeg haar handjes naar me uit. Na 10 seconden was haar rit dus voorbij. Twee kereltjes pakten hun kans en klommen, overigens zonder dat te vragen, op Barney en maakten de rit af. Het was 0,50 maar wel MIJN geld. Best brutaal eigenlijk dat ze er zo op klommen, misschien had Eva nog wel gewild! Maar gooed, ze had er geen zin in en we taaiden af. Dat was dus geen succes. Een voordeel: volgens mij is ze nu definitief genezen van Barney! En als ze weer aast op een rit, doe ik het niet. Dan zeg ik: ‘Je was toen bang Eef!’ Kan ik er voortaan tenminste rustig langs!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Ach dat is vervelend!!

Echt toevallig, dat je dit nu post, want Seth ging vandaag op zo’n draaimolentje van de Zeeman, en er kwam een meisje bij zitten en die moeder deed er geld in.
Dus Seth had mazzel!!
Hij gierde het uit samen met het meisje, haha… En de geluksvogels mochten nog een keer, want die moeder deed er nog een muntje in!

Hij had echt geluk, want ik zou dat echt nooit doen
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik ben er nooit aan begonnen. Ze mogen erin en erop, maar muntjes gooi ik dr niet in. Gek he dat ze ineens zo bang kunnen zijn daarvoor.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Morgan aast wel eens op de boot met de hamsters (die hebben wij staan) maar in doe er inderdaad ook niks in. Gister zag ze wel op de braderie een draaimolen en zij meteen wauw en ik meteen nee. Verder heb ik haar niet gehoord.

Wel lekker dat eef genezen is

Groetjes,

Michèle

Jammer dat ze het ritje niet leuk vond.

Maar wel fijn voor jou dat je er waarschijnlijk nu zonder problemen langs kunt lopen.

Groetjes,
Sandra

Ja, ik vind het ook onzin om haar er elke keer op te zetten. Het was maar 0,50 maar het ritje duurde een minuut en het gaat erom dat ze weet dat ze niet alles krijgt! Dadelijk heb ik er 2 en is het zo 6,- per week als ze er allebei dan 3x per week ofzo op willen! No way! Gelukkig lijkt Eef genezen!

Lilypie In verwachting Ticker

Haha, dat scheelt weer een kostenpost Rainbow. Erik gaat er bij de AH bij mijn ouders in de buurt nog wel eens in, als Erik bij hen is. Dat is zo’n auto met een hamster erin. Ze gooien er dan ook een muntje in en dan zit 'ie altijd doodstil. Helemaal gebiologeerd als dat ding beweegt. Heel schattig.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ha,ha. Nick heeft een keer in een auto gezeten bij het kruidvat. Brullen toen het afgelopen was. Tja, daar trek ik me dan niets van aan. Het was in de woonplaats van mijn ouders. Gelukkig hebben wij niet van die dingen hier. Moet er niet aan denken dat je iedere keer gezeur krijgt om erin te mogen. Ik zou het 1x doen maar niet iedere keer. Moeten ze ook leren.

Groetjes Bianca

Vandaag weer in de AH geweest. We reden naar binnen en daar stond Barney weer. Eva gaf geen kik, kijk ‘hem’ niet aan en we reden er zonder morren voorbij. Zijn we daar ook meer mooi vanaf!

ja het is wel brutaal…maar kinderen blijven kinderen, die wisten waarschijnlijk niet eens dat er echt geld in moest, die dachten misschien dat dat ding gewoon zomaar op en neer gaat als je op een knoppie drukt.
misschien ook niet… en in dat laatste geval is het asociaal!
wel rot dat ze er ineens zo bang van werd hee.
gek is dat he, eerst zijn ze nergens bang van en dan ineens overvalt hen iets waar ze INEENS bang voor worden…zielig eigenlijk

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker