Vandaag weer eens naar het CB, dat was al een tijd geleden. Eva is 83 cm en 11,1 kilo. Mooi in verhouding, de arts vond dat ze er goed uitzag. Ze was ook niet TE klein ofzo, al blijft het toch wel een klein mupke! Ze moest blokjes bouwen en dat kon ze heel goed. ook moest ze vormen in een stoof doen, wat ze een makkie vond. Volgens de arts hoefde ze pas met 4 de hele stoof te kunnen ‘maken’, maar Eva kon dat al met 1,5? Volgens mij kunnen heel veel kindjes dat al, dus ik snapte niet waarom ze dat pas met 4 zouden moeten kunnen? Ja, wij hebben vast een wiskundig genie met veel ruimtelijk inzicht! Ze moest de klok aanwijzen in een boekje en schoenen, maar daar had ze geen zin in en dat deed ze dus niet. Gelukkig wees ze daarna keurig haar voetjes, neusje en buikje aan. Ik zei nog dat ze zo slecht uit de beker drinkt en de arts zei dat we dan alleen haar melk nog in een fles mogen geven en verder de beker, de rietjesbeker en de bidon aan moeten bieden. Dat deden we al. Eva kan wel uit een gewone beker drinken trouwens, maar alleen als ze daar zin in heeft! Diva.
De arts was tevreden en ik dus ook. Thuis hebben we lekker een koekje gegeten. We waren samen op de fiets gegaan en mama was best moe van het trappen tegen de wind in. Dus we hebben lekker veel brood gegeten na het koekje! Als ze 2,5 is mag ze weer terug.
Groetjes Rainbow, trotse mama