Eva voor het eerst

…naar de Mac is geweest? Heb ik net in een ander topic iets geschreven over niet vet eten…Haha. We waren naar een feestje geweest, waar ze lekker wat taart op had en toen kwamen we langs de gele M. Hoewel wij Burger King-fans zijn, reden we toch de snelweg af. Eva kreeg een Happy Meal van Scooby Doo, met frietjes, een Danoontje en kip nuggets. Die liet ze staan, maar ze at het hele zakje frietjes op en zat echt te smullen. Gewoon mét zout, maar ja, voor een keer…ach. Ze pikte zelf de frietjes uit het zakje en dat zag er heel lief en stoer uit. Papa ontfermde zich over de kipnuggets, die mochten niet koud worden en Eef at ze toch niet. En weggooien is zonde. Leuk he, dat ze nu ook ‘geïntroduceerd’ is bij de Mac? Zijn jullie er al heen geweest met jullie kindjes (van Eva’s leeftijd he)? Ik heb een leuke foto gemaakt, die zal ik op mijn Hyves zetten! Ik verorberde een Quarter Pounder-menu en kan nu geen boe of bah meer zeggen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik moet zeggen dat wij niet vaak bij de Mac eten, maar als ik er een keer kom, mmm… heerlijk!! haha

Seth heeft er nog niet gegeten, maar dat zal vast nog wel gebeuren. Maar ik denk nog niet binnenkort, want wij eten er echt bijna nooit.

Wel stoer toch van Eva, en leuk om dat zo een keer te zien.
En als ze er van heeft genoten, fijn toch?!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

haha wat grappig…zo’n klein meisje aan haar eigen Happy Meal.
Nee wij zijn met Dani nog niet bij de Mac geweest, maar gaat zeker in de toekomst wel een keer gebeuren. Ik denk dat dani de frietjes ook wel lekker gaat vinden.

Wij gaan ook eigenlijk niet vaak, misschien 3x per jaar. En dan dus naar Burger King. Maar Eva at de frietjes met smaak op. Alleen was het daarstraks huilen in bed, huilen, huilen. Bleek dat ze nog honger had. Ik heb haar wat melk laten drinken en toen ging ze zéér tevreden slapen. Tja, een zakje frietjes is ook niet echt een maaltijd, als je normaal lekker vlees en groenten enzo eet…Dus voorlopig gaan wij ook niet meer. Ze at alleen de friet en het Danoontje, verder niks, dus dan is 3,95 voor het Happy Meal best duur. Hadden we beter een frietje voor 1,- kunnen kopen en thuis Danoontje! Nu had ze nog honger óók…

Wat ik al zei Rainbow iedereen weet dat je een uur na de mac weer trek hebt dus ook Eva. Ik zou de volgende keer toch Burger king nemen

Maar daar zijn wij een keer geweest met morgan maar toen was ze nog een beetje te jong voor de patat, maar daarna is het er niet meer van gekomen. Misschien maar een keer doen

Groetjes,

Michèle

Wat leuk! Erik heeft ook al een paar keer ge-mact. Vond 'ie wel lekker. Frietjes, een paar nuggets én een danoontje. Niet te vaak inderdaad, maar af en toe wel lekker.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ook Dylano heft al een paar gemact, wij nemen niet de kipnuggets maar het broodje hamburger erbij en dan gaat meestal van allebei 3 kwart op plus het danoontje plus de fristi

Ook hij kan er smakelijk van eten, maar wij eten het thuis, wij halen het.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wij komen bijna nooit bij de Mc Donalds, misschien 1 of 2 keer per jaar. Laatst zijn we voor het eerst met Tim geweest. Hij heeft heerlijk gesmult van zijn frietjes, kipnuggets en danoontje. Geweldig hoe blij ze daar mee zijn. Ik zag je foto op hyves van Eva bij de MC, echt lief!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

aah wat schattig!
geeft toch niet voor een keer
haha je moest es weten,
ik heb ooit burrito’s gemaakt en had niet door dat er spaanse pepertjes in zaten.
rico at eerst en daarna wij
en ik verbrande mn mond echt van de kruiden
en rico at gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld was,
hij dronk daarna wel 2 bekers water in 1x leeg hahaha
tja kan gebeuren

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Haha grappig Inge van die pepers.

Zo had Peter ook een keer ipv de zoetzoere roerbaksaus, 5 spices saus gekocht en gebruikt. En dan ook nog eens sambal erin, dus ik nam na iedere hap een paar slokken water. En Tim zat echt te eten alsof het helemaal niet pittig was.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Soooo heftig zeg, die pepers! Dan ben ik benieuwd hoe Eef reageert op appelflappen met zout! Die had ik een keer gemaakt, ik dacht echt dat er suiker in zat. Ze waren niet te vreten! Brrrr!