Ha ha ha humor zeg. Ik zie het al helemaal voor me. Hier is het hangen en hangen en nog een hangen. Tot kwart voor acht geslapen en nog zeuren.
Groetjes,
Michèle

Ha ha ha humor zeg. Ik zie het al helemaal voor me. Hier is het hangen en hangen en nog een hangen. Tot kwart voor acht geslapen en nog zeuren.
Groetjes,
Michèle

leuk he dat die sprong net in de de tijd van der eerste verjaardag valt hadden ze dat niet anders uit kunnen dokteren, we hebben allemaal een chagi kind met haar of zijn verjaardag
Liefs Michelle
Nou ja ik heb haar uit voorzorg gister al op de kindival gezet. En dan denk ik de hele vakantie. Zo is ze niet helemaal horendol aan het einde van de vakantie. En de laatste week plannen we zo min mogelijk dan heeft ze ook even helemaal rust.
Groetjes,
Michèle

@kikie, volhouden, volhouden en nog eens volhouden! nee is nee, niet toegeven… ze proberen van alles uit die kinderen. Die van mij weet daar alles van. Als meneer ergens niet aan mag komen en na drie waarschuwingen gaat hij liggen en met zn hoofd op de grond bonken en schreeuwen… dat negeer ik dan. en stap over hem heen… dan probeert hij het weer… en blijf ik nee zeggen.
Luier… pfff ook drama hier gweest. Nu kan ik hem afleiden met zn tandenborstel… gaat hij zelf zn tandenpoetsen. Of zn haarborstel… Of ik pak zn nieuwe speelgoed wat geluid maakt… Tja ook blijven proberen. Meneer wil ook liever zitten of staan.
Ze hebben nu echt hun eigen willetje he? hahahah achteraf kan ik er wel om lachen hoor.