Eva veel grote vriendinnen heeft gemaakt?

Ons buurjongetje was jarig en er waren heel veel kinderen daar. Nou is hij heel erg gek met Eva en zijn zus van 15 of 16 ook, dus toen Eva zag dat ze aan het tafeltennissen waren, wilde ze meedoen. Prima.

Na het eten kwamen ze haar weer halen en toen mocht ze mee naar buiten. Zonder ons. Nu hebben wij niet zo’n drukke straat in het weekend (wel doordeweek), maar ik dacht toch even: oe, als ze maar niet de straat op rent. Ze was eerst aan het ‘tafeltennissen’ bij de buren voor op de oprit, maar toen ik haar even later haalde om naar bed te gaan, zat ze heel stoer bij zo’n griet van 15 achterop de fiets. Ze waren bij een straatspeelfeest aan het kijken. Eva vond het geweldig met die grote meiden, die over haar moederden en haar steeds wilden optillen! Eén meisje had nagellak op en dat was natuurlijk helemaal leuk, vond ze. Toen ze naar binnen moest, moest ze huilen en gaf ze al die meiden een knuffel, alsof ze al jaren vriendinnen waren. En zij vonden dat dan weer heel schattig en er klonk dan ook steeds: ‘aaaaa, kijk nou!’, ‘aaaaa, lief!’ Ze was helemaal de ster! Ze genoot van alle aandacht. Normaal laat ik haar NOOIT alleen en ik had het er ook niet helemaal op. Ik bedoel, die meiden kunnen haar ook uit het oog verliezen…Maar ze kreeg de kans niet om weg te rennen (en ze vond het ook veel te leuk om in die kliek te ‘hangen’), ze hielden haar goed vast. En ze bleven netjes op de stoep en ook op hooguit 4 meter van ons huis. Mijn buurmeisje is ook een heel leuk sociaal meisje, waarvan ik weet dat ze wel verantwoordelijkheidsgevoel heeft, dus ik liet het maar zo. Eva ging in bad en daarna zat ze lekker fris gewassen op haar kamer. Ze riep nog even heeeeel dramatisch de naam van het buurmeisje, dat nog buiten stond, terwijl ze op het raam bonkte, zo van: neeeem me meeeeee! Hahaha. Toen was het echt bedtijd.

Eva heeft er weer een hoop vriendinnen bij, hihi. Meiden van 15! En morgen mag ze weer hand-in-hand lopen met haar beste vriendin, ook nog geen 3. En ‘gras eruit halen en weggooien’ (favo spelletje van die twee). Want zei ze: ‘Mama, ik heb R. zooooooo gemisssssst!’ Nagellak is leuk, maar hand-in-hand lopen en gras plukken met je liefste vriendin is gelukkig ook nog helemaal super!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Haha, kleine meisjes worden groot. Gelukkig waren het puberMEIDEN en geen puberJONGENS

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

ha ha ha nog een paar keer zo goed contact en je hebt er een paar oppassen bij.

Groetjes,

Michèle

Haha, echt heel erg herkenbaar!
Seth vindt het ook helemaal geweldig om met oudere kinderen te spelen, maar bij hem zijn ze meestal een jaar of 10.

Van het weekend nog met onze neefjes, en druk doen… pff… ik was ook wel bang dat het mis zou gaan, maarja, hij is niet te stoppen op zo’n moment. Gelukkig is hij er heel uitgekomen

Liefs, Anne

Ja, die oppas is wel een goed idee! Die hebben we niet heel vaak nodig, meestal nemen we ze mee, maar toch! Altijd handig. Al is Max wel even wat anders dan Eef natuurlijk. Het was ook zo leuk dat ze echt zo stoer deed en allemaal heel druk rond aan het rennen was. Niet te houden inderdaad! Vanochtend vroeg ze ook: denk jij dat S. ook al wakker is? Het hield haar nog steeds bezig, hahaha! Leuk toch!

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Hihi geweldig!!

Laatst kwamen hier een paar jongens van 8 jaar aan de deur of Tim buiten kwam spelen. Hihi heb ze toch maar even laten weten dat Tim te jong is om zonder mij buiten te spelen. Maar moest er ook wel even aan wennen dat ze speciaal voor Tim kwamen.

Hij speelt wel eens bij zijn buurmeisje binnen. Dan komt ze naar me toe mag Tim bij me spelen. Zelfs dat vind ik al wel apart, maar goed dat zijn onze buren en die kennen we goed.

Groetjes,
Sandra

Ja leuk als ze dat doen he! Hier ook hoor, Jada gaat al vanaf dat ze 2 is mee, maar onze situatie is iets anders, d’r zijn trouwens ook altijd kids bij! Ik vind dat super leuk. Wij hebben een heel kindvriendelijke omgeving, iedereen kent iedereen en helpt ook iedereen, d’r is wel altijd een volwassene bij, of een nanny of een moeder! Heerlijk vind ik dat, soms komt ze dan thuis en je ziet op d’r gezichtje hoe look ze het heeft gehad, zo zwart als de kachel (zo noemt mijn pa dat ) komt ze dan binnen, van top tot teen onder het vuil maar met enorme pretogen! Dat vind ik een geweldig gevoel geven als moeder! En ik kan aan je reactie zien Rainbow, jij ook!

quote:
Ja, die oppas is wel een goed idee! Die hebben we niet heel vaak nodig, meestal nemen we ze mee, maar toch! Altijd handig. Al is Max wel even wat anders dan Eef natuurlijk. Het was ook zo leuk dat ze echt zo stoer deed en allemaal heel druk rond aan het rennen was. Niet te houden inderdaad! Vanochtend vroeg ze ook: denk jij dat S. ook al wakker is? Het hield haar nog steeds bezig, hahaha! Leuk toch!

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lb1m.lilypie.com/TikiPic.php/K72ZJCy.jpg" width=“99” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb1m.lilypie.com/K72Zp2.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lb3m.lilypie.com/TikiPic.php/u4KxcVF.jpg" width=“99” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb3m.lilypie.com/u4Kxp2.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Geloof me het is altijd makkelijk om er een achter de hand te hebben, je weet nooit.

Groetjes,

Michèle

wat gaaf! Rico speelt ook met meisjes die wat ouder zijn dan hij haha niet met jongens…nee met meiden. hij vind het zo prachtig! want die vinden hem allemaal schattig en willen hem knuffelen en met hem schommelen enzo. geweldig! ik snap je dus helemaal je wordt daar toch helemaal gelukkig van als je dat ziet? tof hoor! en wat een leuk verhaal over dat kindje van 3 en Eef, met dat gras… watlief