Eva vals was?

Papa ging Eva vanmiddag ophalen bij het kdv. Ze was lief met twee kindjes aan het spelen met een bal. Papa helemaal trots, want ze hadden het echt leuk met z’n drietjes. Maar toen papa tegen Eva zei dat ze de bal af moest geven omdat ze naar huis gingen, wilde ze dat niet. Ze riep: ‘Mij!’ en weigerde de bal aan de andere kindjes te geven. Ze moest echt mee naar huis. Ze keek naar de bal en stond duidelijk na te denken wat ze ermee moest, want de bal was nu eenmaal van haar! Toen gooide ze 'm gauw bovenop een kast, zodat de andere twee kindjes er niet bij konden! Zo van: ik speel er niet meer mee nu, maar jullie dan ook niet! Ze klapte en begon vrolijk naar iedereen te zwaaien en ‘daaaag’ te roepen. Mevrouw vond dat ze nu wel kon gaan, de bal lag immers veilig!

Wat een ontzettend vals gedrag! Aan de ene kant moesten we er om lachen, aan de andere kant ook niet. Ik vind dit geen leuk gedrag. De leidsters zagen het ook en die vonden het helemaal geweldig en typisch Eva. Hmmm…Ik had dit niet eerder meegemaakt. Gelukkig bijt, knijpt of slaat ze kindjes niet, tenminste, dat hebben ze nooit gezegd op het kdv, maar dit vind ik toch ook wel gemeen! Ik zou haar best eens een dagje willen observeren op het kdv, kijken wat ze dan doet en hoe ze zich gedraagt. Maar blijkbaar zijn er ook kindjes die vechten en dat doet ze dan weer niet…Op het kdv lopen ze echt met haar weg, dus ze zal daar toch wel lief zijn? En ze KAN ook heel lief zijn, maar ook wel een enorme haai. Ons moppie!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik zou me er niet te druk om maken hoor! Zolang ze de andere kindjes geen pijn doet. Op deze leeftijd is MIJN echt een hot item en proberen ze op allerlei manieren hun territorium af te bakenen.

Volgens mij hebben jullie een heel lief meisje dat zich ontwikkeld zoals een peuter hoort te doen, das niet gemeen, das gewoon kijken hoe je er zelf het beste uitkomt. Dat doen peuters, lekker egoistisch…

liefs

Ah meid, wees inderdaad blij dat ze niet bijt, krabt, trekt en duwd. Eef is gewoon een echte meid, die goed nadenkt over dingen die ze doet. Bedenk nou eens dat dat hele ballen verhaal, wat ga ik ermee doen, hoe kan ik hem kwijt, ik niet zij ook niet, al gewoon ontzettend knap van dr is. Meid in deze maatschappij is het niet erg dat je een kleine diva in de dop bent. Geniet van dr.

Gr Patries

Ja, ik zei ook tegen mijn vriend: ‘Eigenlijk is het hartstikke knap van haar!’ Dat ze inderdaad nu al zo goed na kan denken over haar acties en wat die voor gevolgen hebben! Wat dat betreft was het wel lachen, maar toch! Mensen denken ook dat ze lief is, omdat ze van die blonde haartjes heeft en heel vriendelijk naar mensen toe is, maar schijn bedriegt. Maar elke dag is het wel weer leuk om te zien wat ze nu allemaal weer probeert. Daar genieten we zeker van. Maar deze diva-actie vond ik zelf net iets té hoor! Stinkerdje!

Ik vind het super van d’r! Slimme meid hoor. En het kan veel erger, ik vind dit nog keurig diva-gedrag hoor. En ze komt ermee weg wegens haar schattige blonde krulletjes!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ik vind het in 1 woord geweldig

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Oh geweldig echt waar. Wat een stunt. Ik vind hem eigenlijk heel knap en heel mooi. Morgan bijt wel helaas en die staat ook als ze het weer op der heupen krijgt wel regelmatig in het straf hoekje en toch zijn ze gelukkig ook heel dol op haar. Ook de kindjes. Toen ik haar vanmorgan bracht stonden er een meisje bij het hekje en die riep haar naam en Morgan ging haar eerst high fiven en toen pas der jas uit doen en toen ze naar binnen liep werd ze door 3 kindjes geroepen en onthaalt… Ik heb ook nog steeds een diva

Groetjes,

Michèle

hahaha wat komisch! weet je meid dit valt idd dan nog wel mee, oke het is vals maar beter dan een kind echt pijn doen vind ik dan weer.
want dat is nog zieliger. Rico is ook hebberig, zijn bal is van hem, andersmans ballen zijn ook van hem, uberhoudt is alles van een ander van hem.
als een kindje het eigen speeltje van rico terug pakt rukt hij het echt weer hardhandig van dat kindje af. dat ik ook zeg: naja rico! dat is niet aardig, die bal is van dat kindje en deze bal is van jouw. Rico: mij mij mij!!! mijn ball!!! BRUL BRUL
tja een temperamentvol mannetje, maar weet je, denk maar zo: er moet wel wat inzitten!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

ach reker er maar op dat de peutertijd een grote egotrip is

Groetjes,

Michèle

Hahahaha en ik nog denken dat jullie zouden zeggen ‘wat een haaibaai!’ Oma moest er ook erg om lachen! Die zei ook: ‘Wat een slim kind heb je toch!’ En ook goed om te lezen dat ik niet de enige diva heb die een totale ego-trip beleeft momenteel! Madonna en Jennifer Lopez zijn er niets bij! Alles moet op haar draaien!

@Michele, wat gaaf dat Morgan ging high fiven! Eva heeft ook vaste vriendinnetjes, Kim en Sascha. Sascha is ook de reden trouwens dat haar knuffel Mascha van naam getransformeerd is. Ze zei er steeds ‘Sascha’ tegen en dat hebben we maar zo gelaten toen, haha! De leidsters zeiden dat kindjes op deze leeftijd vooral nog náást elkaar spelen en niet echt mét elkaar, maar dat ze wel al een voorkeur hebben voor de een of de ander. Dat geldt voor Eva en Morgan dus ook. Eva schijnt alle kindjes daar ook bij de naam te noemen, terwijl ik dacht dat ze dat helemaal niet kon!

Ik merkte op het zomerfeest dat alle leidsters in iedergeval morgan kennen ook van de BSO, ze speelt namelijk ook met de grotere kinderen als ze de kans krijgt en verder gaat ze altijd overal een praatje maken dus dat zit wel goed bij haar Maar dat high fiven vond ik ook erg mooi ja.

Groetjes,

Michèle