Eva twee bouwvakkers liet lachen?

Ik was met Eva boodschappen gaan doen. In de flat wachtte ik op de lift. Aan de andere kant is ook een lift en je kunt de mensen die daar staan te wachten ook zien. Er stonden twee stoere mannen/jongens, ze zagen er een beetje uit als bouwvakkers. Ze keken naar Eva. Eva keek ook naar ze en ging uitgebreid staan zwaaien. De mannen waren helemaal verrast dat ze dat deed en begonnen helemaal te lachen en te zwaaien. Het was echt grappig om te zien dat zulke stoere kerels toch smelten voor een klein blond meisje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Lief! Nu al een hartenbreker…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Haha, inderdaad die zal nog veel jongens in gaan pakken
Schattig hoor!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha nu vind je het nog schattig over 15 jaar niet meer

Nee geintje wel heel schattig. Ik vind het ook altijd leuk als mensen terug zwaaien. Morgan kan zo teleurgesteld zijn als ze zwaait en ze negeren haar. Ik zeg er dan ook wat van, zo van he hallo terug zwaaien kan geen kwaad hoor.

Groetjes,

Michèle

Ja, ik zwaai ook altijd terug. Zondag zwaaide een volwassen jongen naar me die niet helemaal goed was. Dan zwaai je toch ook gezellig terug? Hij vond het heel leuk dat ik naar hem zwaaide. Mensen kunnen zo lomp zijn. Ik zou zeker terugzwaaien naar Morgan! Is toch alleen maar schattig, een vriendelijk kindje?

Morgan zwaait ook altijd als ze weggaat en oudere vooral dames vinden dat altijd zo beleefd van haar. En ja ik vind het ook alleen maar gezellig.

Groetjes,

Michèle

Wat een charmeur!

Nora maakt in de supermarkt altijd veel vrienden, het liefst van de omageneratie, dat wel… En cassieres, daar doet ze altijd het spelletje mee dat ze door het plexiglas heen gaat kijken dat voor de kasse zit en dan heel hard lachen. Daar zijn er maar weinig immuun voor!

Enneh… rainbow, weet je zeker dat de lentekriebels niet hadden toegeslagen en de stoere bouwvakker niet toevallig smolten voor mama??

Liefs

Wat leuk dat Eva 2 van die stoere mannen aan het lachen kreeg.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Zo dat flirten komt wel goed.
Schattig zeg. Eva is ook een mooi meisje, geen wonder dat die bouwvakkers smelten.

Groetjes Carolien

[img]http://lilypie.com/pic/2010/02/05/QLnj.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2m.lilypie.com/eI7Ep1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Acchh wat een lieverd is het ook hè…:smiley: Charmeurtje!

Ook hier iemand die graag aandacht wil en voluit gaat zwaaien en hallo loopt te roepen in de winkel.
Er zijn helaas niet veel mensen die terug zwaaien of hallo terug zeggen… beetje sneu, maar noah gaat gewoon door, net zolang tot hij hun aandacht heeft… Doorzetter!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Wat een charmeurtje

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Geweldig mannetje

Groetjes,

Michèle

Ja, ik zie Noa al helemaal zo kijken met zijn donkere oogjes!

Eva is tegen iedereen wel vriendelijk moet ik zeggen. Bij de AH is ze ook de oogappel van een kassiere. Laatst lachte ze ook naar een man met een hond, dus ik ging met mijn moeder naar die hond met Eva en zei: ‘Kijk eens Eva, hondje!’ Ze lachte en aaide hem een beetje. Die man reageerde echt NIET. Vond ik ook een beetje zielig voor haar!

Ha ha ha grappig Morgan heeft ook een favo kassiere.

Groetjes,

Michèle

hahaha, TUURLijk smelten ze voor die knappert!
ze wordt later misschien wel fotomodel

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ze mag morgen tijdens een open dag wel meedoen met een modeshow van Lief! In die kleertjes mag ze 2x heel stoer de catwalk op! Maar alle kindjes mochten meedoen hoor, als je je had opgegeven. Maar dat zeggen we er natuurlijk niet bij: Eva was uit dui-zen-den kinderen GESELECTEERD!

Wat leuk, nu hopen dat ze morgen wil lopen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ha ha ha zou ik ook zeggen Rainbow… Enne mag ze echt laten zien wat een diva ze is. Mag ze de kleertjes ook houden???

Groetjes,

Michèle

Mannenverslindster!
Wat leuk he dat onze kindjes ook andere mensen aan het lachen kunnen brengen.
Geeft me steeds een goed gevoel

Maar eh, zoals Liske al zei…
Mss waren ze ook wel stiekem in hun nopjes voor Eva’s mama?

Liefs
Tanja

Hahahaha, het ging toch echt om Eva hoor!

De modeshow was leuk. Ze mocht twee setjes aan, een t-shirt met een rokje en een jurkje. Met legging en sokjes. Ze zag er heel lief uit. Ik zag wel dat ze echt dik de jongste was. Ze was niet bij papa en mama weg te slaan en moest echt de kat uit de boom kijken. Dat heeft ze nu toch wel een beetje, zelfs op het kdv als haar lievelingsleidster er niet is. Ze kwam niet echt los. Toen ze de catwalk op mocht, zag ik echt zo’n plankier met bewegende lichten en K3-muziek. Eva mocht lopen op Tele Romeo. Ze zag al die mensen kijken en metéén greep ze naar mama! Ze was bang en vond het helemaal niet leuk. Ze begon te huilen! Ik liep toen met haar mee, maar ze kwam niet los. Bij show 2 was het iets minder, want toen nam een ouder kindje haar bij de hand en durfde ze wel te lopen. Maar ook maar even hoor, toen was het goed. Gauw uitkleden. De ballon van Lief! maakte veel goed. We kregen een grote tas met een Lief-zonnebril en een Lief-strandset, heel leuk. Snel ‘verdiend’ na 2x ‘lopen’. Eva bleef wat tam. Na de show zijn we nog even gaan kijken bij wat ziekenhuisstands en werd ze kwaad omdat ze de potloden van de kleurplaat niet mee mocht nemen. Daarna rende ze door alle mensen heen, helemaal enthousiast. Opeens was ze weer ‘onze Eva’! Vrolijk en dolenthousiast. Maar nee, model zal ze wel niet willen worden. Het was wat dat betreft niet zo’n succes! Ze was te klein en snapte het niet. Zo zie je maar, jij denkt dat zoiets leuk is, maar het kindje zelf vindt er niks aan. Ik wilde haar ook laten schminken nog, maar of ze dat leuk zou vinden? Ik moet soms ook snappen dat Eva niet alles leuk vindt wat mama leuk vindt! Eerst maar eens wat groter worden, kan ze zelf beslissen!