Ik heb het in een ander topic al verteld, maar ik vind het toch leuk om hier ook te vertellen: Eva heeft meegedaan aan een modeshow van Lief! Die werd georganiseerd tijdens een open dag in het ziekenhuis. De modeshow was leuk. Ze mocht twee setjes aan, een t-shirt met een rokje en een jurkje. Met legging en sokjes. Ze zag er heel lief uit. Ik zag wel dat ze echt dik de jongste was. Ze was niet bij papa en mama weg te slaan en moest echt de kat uit de boom kijken. Dat heeft ze nu toch wel een beetje, zelfs op het kdv als haar lievelingsleidster er niet is. Ze kwam niet echt los. Toen ze de catwalk op mocht, zag ik echt zo’n plankier met bewegende lichten en K3-muziek. Eva mocht lopen op Tele Romeo. Ze zag al die mensen kijken en metéén greep ze naar mama! Ze was bang en vond het helemaal niet leuk. Ze begon te huilen! Ik liep toen met haar mee, maar ze kwam niet los. Bij show 2 was het iets minder, want toen nam een ouder kindje haar bij de hand en durfde ze wel te lopen. Maar ook maar even hoor, toen was het goed. Gauw uitkleden. De ballon van Lief! maakte veel goed. We kregen een grote tas met een Lief-zonnebril en een Lief-strandset, heel leuk. Snel ‘verdiend’ na 2x ‘lopen’. Eva bleef wat tam. Na de show zijn we nog even gaan kijken bij wat ziekenhuisstands en werd ze kwaad omdat ze de potloden van de kleurplaat niet mee mocht nemen. Daarna rende ze door alle mensen heen, helemaal enthousiast. Opeens was ze weer ‘onze Eva’! Vrolijk en dolenthousiast. Maar nee, model zal ze wel niet willen worden. Het was wat dat betreft niet zo’n succes! Ze was te klein en snapte het niet. Zo zie je maar, jij denkt dat zoiets leuk is, maar het kindje zelf vindt er niks aan. Ik wilde haar ook laten schminken nog, maar of ze dat leuk zou vinden? Ik moet soms ook snappen dat Eva niet alles leuk vindt wat mama leuk vindt!
Eerst maar eens wat groter worden, kan ze zelf beslissen!
Ondanks dat ze huilde en weer even een klein dreumesje was dat aan mama wilde blijven plakken, vond ik haar de liefste van allemaal. Ze heeft het goed gedaan. Ik was echt héél trots toen MIJN kindje over de catwalk liep, ik kreeg er best een beetje een brok van in mijn keel. Ze zag er zo mooi uit! Ondanks wat tranen is ze ons modelletje hoor!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Gewijzigd door - Rainbow op 20 Mar 2010 14:19:17
Gewijzigd door - Rainbow op 20 Mar 2010 20:18:03