Eva nog steeds een dwergvrouwtje is?

Vandaag naar het CB geweest. Ze hoefde pas met 3 eigenlijk, maar je mocht ,et 2,5 ook komen en ik was eigenlijk wel benieuwd. Ik heb het idee alsof ons vrouwtje niet of nauwelijks groeit…maar…ze is wél gegroeid! Ze is 87 cm en woog 12,1 kilo. Dat was allebei onder het gemiddelde, maar wel goed in verhouding.

Ze moest blokjes stapelen en vormen in een stoof doen. Dat kon ze al met 2 en nu was het echt helemaal een makkie! Ja, volgens mij kunnen alle kindjes dat toch op deze leeftijd? Ze moest tegen een bal schoppen en lopen en dat zag er allemaal goed uit. Kortom: ze is weer goedgekeurd en ze deed alles keurig, zelfs een handje geven toen we weg gingen.

Ze was dus wel gegroeid, ik zag het ook aan haar broekjes, maar het is en blijft best wel een dwergvrouwtje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Mooi dat alles weer goed was bij het Cburo. Idd een klein meisje.
Maakten ze er nog wat van…of alleen de melding dat ze onder het gemiddelde zit?

Ze kan wel een paar cm van mijn dochter krijgen…die is te lang.

Nee hoor Pjukje, het was verder prima. Gelukkig. Ze eet als een bouwvakker en oogt ook niet mager ofzo. Ze heeft een lekker peuterbuikje! Was volgens de verpleegkundige typisch peuter, zo’n hol ruggetje. Het is soms wel moeilijk met kleding kopen, want heel veel is te groot en ik moet dus vaak iets ruilen. Elke keer denk ik dat het wel past, maar dan is het weer te groot of te lang. En ze heeft ook kleine voetjes, maat 22/23. Ze lijkt op mama!

Wat wel raar was: de verpleegkundige op het CB zag Max met zijn helm. Dat had ze nog nooit gezien? En ze vroeg ook wat hij dan had. Huh? Huh? Misschien bedoelde ze aan welke kant hij een afplatting heeft? Ik vond het maar een rare vraag, zeker voor iemand die elke dag baby’s ziet! Ze was ook nogal onder de indruk van het feit dat ik Eva’s peuterbuien altijd snel de kop in kan drukken. Ik moest wel een beetje lachen eigenlijk: ze was wel weinig gewend blijkbaar?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Fijn dat het allemaal goed was, ondanks dat ze een klein-maar-fijn wijffie is Hihi, Erik was 95 cm bij de 2,5 jaar-controle en 15 kilo. Da’s een groot verschil met Eva. Wat een gekke vraag van die verpleegkundige?! Je mag toch hopen dat zij weet wat afplatting is en dat kindjes daarvoor een helmpje kunnen krijgen. Zou me niets verbazen als ze het niet weet, overigens

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Idd wat een rare vraag Lijkt me idd lastig om kleertjes te kopen. Misschien moet ze de broekjes wel in de middel hebben maar is de beenlengte juist weer te lang.
Onze meid was met de 1,5 jaar controle 91,5 cm 12.3 kilo en heeft schoenmaat 25!
Lange, smalle meid met platpootjes
Haar lengte was te lang, en haar gewicht zat onder het gemiddelde. Met deze lengte had ze wel een paar kilo zwaarder moeten zijn. Ook onze meid eet als een bouwvakker. Maar is de hele dag door in beweging. Dus het heeft geen kans om vet te worden, want dan is het alweer verbrand.

Oh we zouden Morgan en eef dan echt een keer naast elkaar moeten zetten. Morgan is denk zo’n 92 cm misschien iets langer en 14 kilo met schoenmaat 25. Ze lijken op dat punt echt niet op elkaar.

Groetjes,

Michèle

wat fijn dat ze weer apk goedgekeurd is ! altijd fijn hahaha

ow wat een gekke verpleegkundige, vaag dat ze dat nog nooit gezien heeft, en vooral met al die baby’s op bezoek daarow

Pippy is geboren 17.07.2009

aah wat lief!
ik kan me nog herinneren dat je het had over eef dr spekjes.
nou die heeft ze dus niet echt lees ik wel
ik twijfel aan rico want volgens mij is hij te dik aan het worden.
je ziet het niet op de foto die ik bij trots op mijn kind heb gezet maar wel op andere foto’s zie gemaakt zijn en ook zo aan zn bolletje
we hebben de tussendoortjes (lees: vaak kaas en zo nu en dan snoepjes)
maar beperkt tot krentjes en bisquitjes want hij heeft 2 keer een chocolade cakeje gegeten… en dat lijk je ook nu al te zien. bizar he!

Blokkenstoof? nooit van gehoord. even gegoogled en gevonden… haha ik heb zo’n ding niet eens in huis, nooit gehad. Mijn eigen oma heeft er 1 die al tig jaar oud is en daar doet hij het best goed op