Eva lust alleen melk!

Pfff…net weer geprobeerd om Eva wat water te geven. Ik had het in haar fles gedaan. Ze zuigt er wat aan, maar duwt de speen dan weg. Ik heb thee geprobeerd, diksap, gewoon water…ze wil het echt niet. Gisteren vonden ze op het kdv dat ze extra vocht moest vanwege de warmte en dus hadden ze haar - goedbedoeld - een extra fles van 120cc gegeven. Tja, dat lustte ze wel. Maar dat wil ik NIET hebben! We moeten naar 2 flessen, niet naar 4! Ik ga er direct iets van zeggen, want ik wil niet dat ze er dan maar melk in gooien als ze geen water drinkt. Maar ze moet wel iets leren drinken. Hoe kan ik haar iets anders leren drinken dan melk en uit welke beker? Het drinken lukt voor geen meter!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hmm zo te horen moeten we Eva en morgan weer samen zetten. Morgan wil geen melk en alleen maar diksap nu.

Groetjes,

Michèle

[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers

Heb je het water en de sap iets verwarmd? Want dat zijn natuurlijk koude dranken en ze is warme melk gewend. Volgens mag kwam Sje daarmee, geleidelijk aan steeds minder verwarmen tot ze eraan gewend is.

Verder zou ik het niet weten. Je kan het moeilijk door haar keeltje dwingen. Lastig!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

pfoe nou inderdaad lastig.
bij lindsey duurde het ook wel even moet ik zeggen, ben het gewoon blijven proberen en opeens vond ze t goed. hoop voor je dat ook Eva het snel doorkrijgt en dat ze t lekker gaat vinden! eerst wat opwarmen is inderdaad een goed idee, als ik dat had geweten had ik dat ook eerder gedaan.

liefs,
Rinske

[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Tja, het is en blijft een diva he en dus zal ik zeker proberen om het water wat op te warmen! Goed idee Mriek! En ikblijf het proberen, als ze dorst heeft zal ze het toch ooit gaan pakken?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Water of water met een beetje diksap geven in een andere fles
dan de melk.

Ten eerste moet ze toch al oefenen met andere bekers
(tuitbeker, gewone beker, met een rietje)
Ten tweede heeft ze dan onderscheid tussen melk en ander drinken.

M.

Toen wij begonnen met andere drankjes dan melk hebben we dat meteen in de tuitbeker gedaan en niet meer in de speenbeker. Zo kunnen ze wat Marsel ook al aangeeft het verschil duidelijk merken tussen melk en andere drankjes. In het begin dronk Tim ook niet meer dan een paar slokken, maar we bleven het aanbieden en op een gegeven moment zul je zien dat ze ineens de hele beker leegdrinken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Als je nutrilon standaart geeft, zou je eens zo’n kant en klaar pakje koud kunnen geven. Dan heeft ze een bekende smaak, maar went ze wel aan koud drinken. En daarna over gaan op ander drinken.
Ik heb op een kdv gewerkt, en daar wou een kindje in de warmte ook niks anders dan melk drinken. Dat kindje kreeg op een gegeven moment warme thee met een schepje nutrilon er door. daarna langzaam over gegaan op alleen thee, en die thee later steeds wat kouder gegeven, tot hij wel koude drankjes dronk.

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Zo is morgan fruit gaan eten. Ik moest dat allemaal verwarmen en ineens at ze het ook koud.

Groetjes,

Michèle

img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png[/img]

Fruit verwarmen?

Bah

M.

Ik weet het Marsel maar ze at het echt niet. Nu wel hoor maar warm fruit is ook vies.

Groetjes,

Michèle