Eva lacht om papa's ...?

…Piemel! Het is ons al een paar keer opgevallen: Eva is bezig met te ontdekken dat meisjes anders zijn dan jongens. Laatst zat ze met papa in bad en zag ze iets ‘drijven’. Ze graaide er naar, zo van: hierrrr met dat ding! Papa vond dat minder en hield zijn handen er maar een beetje voor, want ze wilde er ook tegenaan schoppen! En in de douche zag ze dat daar bij hem iets hing. Ze boog naar voren en keek naar zichzelf. Toen deed ze haar handjes omhoog, zo van: ik heb dat niet? Ze liep de hele tijd te giechelen! Dan keek ze, deed ze haar handjes voor haar mondje en deed ze: hihihihi! Bij mij geeft ze ook een wc-papiertje aan als ik op de wc zit, zo van: want ik zie dat mama altijd plas wegveegt met een papiertje. Ze is er toch een beetje door gefascineerd nu, zit zelf ook geregeld te frunikken als ze verschoond wordt. Herkenbaar? Of is de piemel van papa gewoon héél grappig?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nou rainbow dat is hier zelfs nog op 5 jarige leeftijd.
Laatst stond mark onder de douche en zij ook naar de douche, beetje aan het frunnikken met haar haar enz. Zegt ze opeens tegen mark, he pap draai je jezelf nog even om…
En lachen dan he, blijft waarschijnlijk een boeiend iets het andere geslacht.

Gr Patries

Haha, ik moet er wel om lachen!

Seth is nu meer bezig met tepels (en knijpt er hard in, AUW!). Dan wijst hij die van mij aan, en daarna die vanzichzelf.
Voor hem is het verder natuurlijk anders. Bij mij is er weinig te zien, en hij heeft een piemeltje.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

hahahaha, ja Rico vind het ook erg interesant, hij ziet die van papa, kijkt dan naar die van hem en zegt: dieeeee
en kijkt dan naar mij als ik onder de douche sta en zegt dan: mama neee!
haha echt bizar! idd ze hebben het sneller door dan wij denken dat er toch iets anders is.
hij frunnikt er bij hemzelf ook wel is aan en zit dan een hoop onzin te brabbelen
omdat hij het woord plassertje niet uit kan spreken noemt hij hem maar: tip
zoals hij alles tip noemt waar hij eht woord niet van kan zeggen.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hahahahaha, Ik zit hier te lachen om Rainbow`s verhaal… hahahahaha!!
Ze zag wat “drijven”…hahahahhaa

Ik ga ook vaak met Noah onder de douche, en dan zeg ik nou trek jij je luier maar vast uit… dan zegt hij mama BH uit…
En als ik hem afdroog, houdt hij alvast een handdoek voor zn pielie… want hij weet inmiddels wel dat Noah en papa een pielie hebben, en mama niet…mama heeft een BH aan!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Hier is de pielemoos van pappa ook heel interesant heel af en toe wordt ie ook beessie genoemd, je had mer zijn gezicht moeten zien toen morgan het heel vrolijk uitriep En er moet inderdaad altijd even een tikje tegen gegeven worden

Groetjes,

Michèle

Whahaha, wat een leuke verhalen allemaal. Beessie, goeie bijnaam ook, hahaha.
Maar laten we ook eerlijk zijn, die dingen verdienen geen schoonheidsprijs…

XxX Mamsje Didi

Hahahahaha geen schoonheidsprijs idd…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

ik zal dan wel heel ouderwets zijn maar ik heb nog nooit samen met mijn zoons gedouchet of gebadderd en als papa in bad met ze ging hield hij altijd netjes zijn onderbroek aan.

before you judge me, try hard to love me

Meen je dat nou, mama van 3 jongens? Mara vind het helemaal geweldig om met ons te douchen en ik moet zeggen dat ik het ook leuk vind. In de douchcabine mag ze vrijuit spetteren dus dat is grote lol elke avond.

XxX Mamsje Didi

ja dat meen ik echt

@ mamma van 3 jongens is dat uit geloofsovertuiging of omdat je jezelf niet prettig voelt dan??? Hier wordt ik ook altijd uitgebreid gewassen door morgan. Vind ze prachtig al dat zeep gegelibber en dan hoor ik ondertussen tietieesss als ze met mijn douched dan.

Groetjes,

Michèle

nee hoor heeft niks met het geloof te maken maar ik zou me heel ongemakkelijk voelen tja eerlijk gezegd ik vind het raar om je met je kind ergens naakt te begeven maar ik begrijp dat vele daar heel anders over denken en dat respecteer ik ook natuurlijk maar ik zou het niet kunnen.
daarbij zou ik me geen raad weten als mijn zoons iets vragen over wat ik tussen mijn benen heb hahaha

misschien was het wel anders geweest als het dochters waren!!dan zit er geen verschil snap je?

Mijn man vond het in het begin ook vreemd hoor, was een cultuur ding, maar hallo! Wen er maar aan zei ik; hihihihih erg he! ze vind het ook er interesant hoor, verschil tussen papas en mamas borst! etc! Zo stond mijn kerel een keer te douchen en ging ze er met d’r volle gewicht aanhangen! hihihih toen ik het achteraf hoorde heb ik gelachen tot ik moest huilen! oohhh hier worden we bijna dagelijks uitgebreid geinspecteerd! (papa nu natuurlijk niet omdat hij er niets is, maar als hij er is is niets interesanter, hier idd ook toiletpapier aangeven etc! En nu moet ik ook als mevrouw op toilet zit mijn ogen en neus dicht houden, omdat ik haar plasjes en poepjes niet mag zien en ruiken! hihihihi

@ Mamma van drie jongens ik snap je wel hoor als je je er niet prettig bij voelt niet doen, maar eh dat je man zijn onderbroek aan houd is dat wel een cultuurding?? Ik bedoel jullie hebben 3 jongens dus daar kan het niet aan liggen lijkt me.

Groetjes,

Michèle

heb eigelijk geen idee waarom hij zijn onderbroek aanhield bij het badderen met de kids. leek mij altijd gewoon logisch hahaha

hahaha ik lach me suf om je verhaal Rainbow! Heel herkenbaar ook hoor. Joey weet precies wie er wel of geen piemel heeft, terwijl hij ze nooit naakt heeft gezien. Hij begrijpt het verschil tussen mannen en vrouwen en jongens en meisjes heel goed!
Hij wijst ook altijd iedereens titjes aan (zo noemen we dat) En zoals hij altijd bij alles wat groot is een zware stem gebruik, een auto is een auto, maar een hele grote auto zegt hij dan met zware stem zeg maar. Zo ook bij papa’s titjes normaal, en bij mama’s titjes met een zware stem, haha! Hij heeft dus ook wel door dat die toch wel wat groter zijn dan die van hem en papa en Jessey

Toen ik nog zwanger was had ik het er over dat ik me er zo op kon verheugen dat ik lekker met Joey zou gaan douchen enzo. Danny vroeg mij bezorgd of hij dat dan ook wel mocht, want wie weet krijg je daar wel rare praatjes van… Hij was van plan ook zijn onderbroek aan te houden! Eigenlijk te gek voor woorden dat mannen daar bang voor zijn in deze tijd, maar gelukkig heb ik hem weten te overtuigen dat het gewoon kan. En gisteren hebben ze dan ook ruim een uur onder de douche gespeeld, haha! Totaal verrimpeld kwamen ze weer naar beneden
Trouwens is Danny ook niet de enige die er zo over dacht… Laatst belde een vriend van hem op om te vragen of Danny wel eens doucht met de kids en of hij dan een zwembroek aan had… Danny moest hard lachen en vertelde hem hoe het zat, en dat hij zo ook heeft gedacht! Gelukkig was hij ook snel overtuigt, en heeft hij ook lekker gedoucht met zijn tweeling

Groetjes Anouk

kijk dus we zijn niet de enige die er zo over denken…alleen zijn wij nooit overtuigd dat het wel gewoon kon want dat soort dingen worden helaas niet besproken in de fam…

@ mamma van 3 jongens, ha ha ha oke ik zeg niks

@ Anouk toch ergens wel triest dat we bang moeten zijn over wat andere denken dat wij met onze kinderen zouden kunnen doen… (lekkers zin trouwens…)

Groetjes,

Michèle