Eva is opeens veel minder diva dan eerst. Ze is zo schattig de laatste tijd! Ze begint steeds meer te praten. Als je haar een opdracht geeft, denkt ze na, zegt ze: ‘Eh’ en dan ‘O-kee!’ Laatst waren we in de stad en zag ze een hond. Ze riep heel hard HONDJE (een woord dat ze niet kende) en liet zich uitgebreid besnuffelen door de hond in kwestie. Verder helpt ze me met schoonmaken: ze stoft, ze ruimt haar bordje op, ze doet de klep van de vaatwasser dicht en poetst haar eigen stoel af! Laatst zat ik in bad en hoorde ik haar zeker een half uur lachen en kletsen, gewoon tegen zichzelf en haar beestjes. Zo lief! En laatst gaf ze allemaal kushandjes. Ze is opeens heel lief dus, wat er voor zorgt dat ze van mij nóg meer kusjes krijgt!
Ze kan soms ook heel stoer lopen, met haar handjes achter op haar rug. En ze gaat soms ook heel stoer op de rand van de bank zitten (die is heel breed), zo van: ik durf dat! Of ze drinkt met 1 handje aan haar fles en met 1 handje tegen de muur ofzo. Maar papa ging vanavond even boren en daar was ze bang van. Toen wist ze niet hoe snel ze naar mama moest rennen. Lekker safe! Was ze opeens weer lekker klein. Héérlijk hoe ze veiligheid bij mij zocht. Dat deed me echt goed! Dat ze zich echt veilig bij haar mama voelde! Van mij mag ze altijd zo blijven!
Groetjes Rainbow, trotse mama