Eva is zo schattig!

Eva is opeens veel minder diva dan eerst. Ze is zo schattig de laatste tijd! Ze begint steeds meer te praten. Als je haar een opdracht geeft, denkt ze na, zegt ze: ‘Eh’ en dan ‘O-kee!’ Laatst waren we in de stad en zag ze een hond. Ze riep heel hard HONDJE (een woord dat ze niet kende) en liet zich uitgebreid besnuffelen door de hond in kwestie. Verder helpt ze me met schoonmaken: ze stoft, ze ruimt haar bordje op, ze doet de klep van de vaatwasser dicht en poetst haar eigen stoel af! Laatst zat ik in bad en hoorde ik haar zeker een half uur lachen en kletsen, gewoon tegen zichzelf en haar beestjes. Zo lief! En laatst gaf ze allemaal kushandjes. Ze is opeens heel lief dus, wat er voor zorgt dat ze van mij nóg meer kusjes krijgt!

Ze kan soms ook heel stoer lopen, met haar handjes achter op haar rug. En ze gaat soms ook heel stoer op de rand van de bank zitten (die is heel breed), zo van: ik durf dat! Of ze drinkt met 1 handje aan haar fles en met 1 handje tegen de muur ofzo. Maar papa ging vanavond even boren en daar was ze bang van. Toen wist ze niet hoe snel ze naar mama moest rennen. Lekker safe! Was ze opeens weer lekker klein. Héérlijk hoe ze veiligheid bij mij zocht. Dat deed me echt goed! Dat ze zich echt veilig bij haar mama voelde! Van mij mag ze altijd zo blijven!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Wat fijn dat ze steeds minder Diva is en zo schattig is.

Ik hoop voor je dat dit zo blijft, is toch een stuk leuker

Oh enne voor boren is Tim ook heel erg bang. Hij begint dan heel hard te huilen en rent dan ook heel snel naar mij toe. Hihi heerlijk he dat we ze dan even kunnen knuffelen!

Groetjes,
Sandra

Wat lief die Eva!! Jesse geeft haar een kusje.

Liefs

Wat lief!!! Lekker van genieten

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een moppie!!! Lief!

Leuk hè, dat ze zo groot worden. Maar ook af en toe leuk als ze nog even klein willen zijn…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Yep het zijn echte minimensjes. Morgan is ook van het opruimen en zo (nu nog wel) van de week liep ze te dwijlen. Aan de andere kant is zij ook soms nog steeds diva met alle trekken van dien. Ze zegt nog net niet ik wil het ik wil het. Van de weer noemde ik haar voor de lol veruca (Charlie en chocoladefabriek). Maar hier ook dol op beesten. Alles aan beest dat ze ziet zegt ze hallo en dan kom maar… en dan steekt ze haar handen uit. Zelfs duiven wil ze knuffelen

Maar fijn dat Eef haar streken even heeft laten varen. Dat maakt het allemaal een stuk rustiger.

Groetjes,

Michèle

aaah wat lief!
fijn dat ze minder diva is, want af en toe die ukkies
Eef is dan wat ouder dan Rico, en bij Rico begint het nog maar echt pas, dus ik hoop ook dat ie weer snel heel lief is.
niet dat ie dat nou nooit is hoor.
We zaten gisteren b.v. baby tv te kijken en ze gingen “geluiden” maken en dan moest rico (of ander kindje) dan wijzen waar het geluid vandaan kwam, van iemand die zn tanden poetst, of met een hamer slaat enz…
en elke keer als het geluid fout was dus dat het niet hoorde waar het hoorde keek rico mij aan (kijkt ie naar boveno mdat ik hoger zat) en smiled ontzettend.
haha dan moet ik ook weer lachen.

Ik moest ook erg lachen om hoe je dat beschreef hoe ze zo heel stoer zit, ahhahaha zie het ook echt voor me
maar ze is ook erg dapper! van een diva diva naar een lieve diva!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

wat leuk!!
Ik heb inderdaad ook zo van Seth genoten vandaag:D

Echt heerlij kzo!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Maar…eens een diva altijd een diva he! Vandaag wilde ze haar speelgoed ab-so-luut niet delen met twee kindjes die hier op bezoek waren. Dan was het ‘nee-nee-nee’ zodra ze zag dat een kindje iets van haar pakte. Ze timmerde het dochtertje van die collega gewoon even tegen haar hoofd, zo van: je kijkt me te lang aan! Daarna was ze poeslief hier. Maar ze veranderde dus wel even in een kleine duivel toen die kindjes er waren en schooide om onze roze koek! Er was ook een kereltje op het kdv dat echt vals was. Hij sloeg alle kindjes. Toen kwam Eva langs en ZIJ keek hem aan en kreeg een kushandje! Een soort ´brothers in crime´ dus. Hopelijk leert hij haar geen gemene dingen, was ze was net zo lief! }

Ha ha ha oke dus Morgan is Ma Baker af, maar Eva heeft die streken over genomen. Heerlijk, oke niet lief maar wel leuk om te lezen

Groetjes,

Michèle

Ja, Ma Baker laat niet over zich heen lopen! Da’s duidelijk! Laatst keek Fredk, een jongetje van het kdv haar ook te lang aan en bats, hij kreeg een duw. Dat mag eigenlijk niet natuurlijk, maar stiekem moest ik ook wel lachen. Trutje! Zij is ook echt zo’n typje dat straks met haar handje wappert en zegt: WHATEVER!

Ha ha ha ik zie morgan en eef al staan. Nicole en Paris. De een roept steeds Oh my God en de ander That’s hot… En alle jongens zijn niet interesant als de auto niet mooi genoeg is (althans bij morgan want die heeft nu al een voorliefde voor dure auto’s hebben we ontdekt)

Groetjes,

Michèle

ooh ja spullen afpak fase… rico houdt er ook niet van
die gaat mij slaan als ik wat van m afpak.
ben benieuwd hoe die reageerd als een ander kindje wat van m afpakt.
ik hoop niet dat ie dan gaat meppen!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker