Eva in het grote bed UPDATE

Rainbow je kunt ook over een week ofzo het bedhekje weghalen om te proberen. dan is ze in prncipe aan het bed gewend en ook hoever ze kan gaan. Heb bij Madelon nooit een hekje gebruikt en is er nooit uit gevallen. Ben het bij Dylano ook niet van plan. Want eens gaat het hekje weg en blijf je in mijn ogen met hetzelfde probleem zitten, ook dan blijft het een gok of het goed gaat.
Mdelon lag oo met der 2 jaar al in een groot bed.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lang leve tie-rips!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat super dat het slapen in het grote bed zo goed gaat.

Aan de ene kant wil ik Tim wel in zijn grote bed laten slapen. Het bed staat nog op zolder, maar ziet er zo stoer uit. Maar ja aan de andere kant ligt hij nog zo lekker in zijn ledikant, dat ik het denk nog even uitstel. Het is een autobed, wat we van de buren overgenomen hebben.

Groetjes,
Sandra

Schatjes, ik zeg tegen mijn vriend ‘tie rips’ misschien? Zegt 'ie: ‘Hóe noem je dat?’ Ik: ‘Tai rips’. Alsof ik wist wat dat waren. Ik dacht dat dat van dat band was dat ze in films bij gegijzelden op hun mond plakken! ??? Zegt 'ie: ‘Hahahaha, het zijn TIE WRAPS!’ Ooooo. Hij deed opeens net alsof hij niet wist wat tie rips waren! Hahaha. Maar goed, hij zei: ‘Wel een goed idee, die TAI WREPS’. Maar ons nep-hekje zit ook vast met die dingen blijkt, dus dan krijgt Eef een heel tie wrap-bed! Ik ga toch voor de strikjes!

@Michelle: daar heb je ook gelijk in. Eef is 1x uit bed geduikeld en zegt nu steeds: ‘Au, bonk’ en ze weet dat ze dus niet op de rand moet gaan liggen. Ze nestelt zich nu vooral tegen de bovenkant van het bed (bij de muur) en tegen de zijmuur aan. Proberen kan altijd he? En anders hebben we het hekje zo weer vastgezet met tie wrap!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oeps Rainbow, heb je dankzij ons een flater geslagen

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker