Aaaa, wil het hier toch even melden. A.s. zondag heeft Eva haar eerste kinderfeestje. Ze heeft echt een uitnodiging gekregen van haar beste vriendinnetje. Die twee zijn dol op elkaar. Dat meisje is enig kind en had gezegd: ‘Mama, mag Eva mee met ons op vakantie?’ Ze zouden dan de hele dag samen gaan zwemmen en met de bal spelen enzo. Ze lopen hand-in-hand en trekken op het kdv samen graspolletjes uit de grond. Echte vriendinnen dus! Eva was al eerder naar de 3-jarigengroep dan haar vriendinnetje en ze kon haar draai nog niet echt vinden. Ze moest ’s ochtends echt even wennen en huilde vaak met afzetten. Vanochtend ook weer. Maar toen ze de uitnodiging kreeg werd ze helemaal rustig en was haar dag goed. Die ga ik dus bewaren! Ik vind het zo schattig, haar eerste feestje. Papa ook, die belde me er zelfs voor op kantoor, haha. Zelf heeft ze nog geen feestje gegeven, maar het is wel leuk dat ze mag komen en dat ze er zo blij mee was! Ik wilde eerst met haar naar kabouter Plop, die komt in Eindhoven, maar dit vindt ze veeeeel leuker!
Groetjes Rainbow