Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En vooruit, en zijwaarts maar dan toch vooral achteruit, want ze KRUIPT!!!
Nou, ja tijgeren/kruipen, in ieder geval weet ze binnen 2 minuten de hele kamer door te komen, Leuk he!!
Groetjes van een hele trotse mama Els
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En vooruit, en zijwaarts maar dan toch vooral achteruit, want ze KRUIPT!!!
Nou, ja tijgeren/kruipen, in ieder geval weet ze binnen 2 minuten de hele kamer door te komen, Leuk he!!
Groetjes van een hele trotse mama Els
jaaaaaaaa goed zo eva laat mama flink achter je aan gaan.en weet je kattebak korrels kan je heel goed mee knikkeren hoor.
nou meis op naar de volgende mijlpaal
groetjes bianca
hou op schei uit over de kattebak en de voer bak waterbak, schoenen, papieren waar ik mee bezig ben op tafel, een draadje wat peet nog moet weg werken, neeee hahahahah heel leuk als ze gaan kruipen maar je hebt geen rust, en meneer wil ook echt niet meer in de box want daar buiten is veel meer te beleven… maar mama krijgt gen kans te veel aan te komen want dat loopt ze er wel af hahaahahah
Tries
Wij hebben de kattenbakken en voerbakken aan het einde van de gang staan, en ervoor afgesloten met een traphekje (moet nog even neergezet worden, maar is al in huis) Voorkomt veel problemen
Groetjes, Els
Net als Lucas dus. Scheurt de hele kamer door in zijn achteruit. Hond is niet veilig meer, de plant (en dat is net een boom zo groot) wordt om getrokken, zus wordt aan dr haren getrokken enz. enz. Maar ach ik lach er om, ben blij en trots. Nog wel, over een jaar, word ik er boos om
Oh ja, Veronica heeft dr voet gekneusd, het gaat wel goed hoor, maar ja, Lucas net beter, dus moest er natuurlijk wel weer iets geks gebeuren hier he…
Doeiiiii Mo
M. Versteegh