Eva de hele flat sloopt?

Eva is op slooptoer! Ze heeft in één week tijd al pen gekrast op de leren bank en op de muur (kreeg ik er gelukkig af), de stereo op een andere zender gezet, alle kleren uit de kast getrokken en een streep pen gezet op de leren stoel. Oh ja en net gooide ze alle cracottes uit de doos en ging ze ze allemaal aanvreten. Deze flat is totaal niet kindvriendelijk en ook niet zo te maken. Je mag hier natuurlijk niks op de kastjes zetten, dus alle kasten gaan open en alles wordt eruit gehaald. De stereo staat op kind-hoogte en ik ben bang dat Eef de klep van de cassette eraf gaat mollen. Die zit vast met draden en kan niet zomaar weg. We hebben wel de stopcontacten af geplakt…Maar het is zoooo vermoeiend, dat opruimen steeds! Ze heeft pen gekrast op een paars leren stoeltje, ik krijg het er NIET meer uit…Alles geprobeerd. En ik vind het vreselijk dat ze overal een spoor van troep achterlaat. Hoe kan ik haar een beetje in het gareel houden?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Tja, das wel een lastig probleem, je kunt werinig permanent oplossen in een tijdelijk huis en in zo’n korte tijd kun je het haar ook niet afleren… Ben bang dat het een kwestie van een lange adem wordt en pennen maar uit haar buurt houden, die veroorzaken de grootste schade geloof ik! Die stereo, misschien dat je het klepje van de cassette dicht kunt plakken (of draai je nog regelmatig bandjes, lekker retro )

Volgens mij heeft Asje altijd goede tips om viezigheid schoon te maken, of Sje?? Van een ander forum over grootmoeders tips. Zoiets staat me bij…

Succes met je kleine slopertje!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Hahahaha, dat is inderdaad behoorlijk retro! Ik vond laatst met verhuizen nog stokoude bandjes waar ik zelf liedjes op opnam. Dan hoorde je een DJ nog zeggen, terwijl het liedje al bezig was: ‘Hier is Wham, met I want your freedom, binnen op 5!’ En dan hup op REC duwen! Dat waren nog eens tijden!

En Asje en Sje mogen uiteraard hun oma-tips geven, want ik ben bang dat we anders misschien moeten betalen voor de schade. Ok, je ziet de pen niet meer héél goed, maar toch…het zit er nog wel! Ik wil het dolgraag weg hebben, dus TIPS uit grootmoeders tijd graag!

Haha, die bandjes!! Zo nam ik ze ook nog op
Geweldig om te horen!

Maar, dat probleem met Eef is wel heel lastig…
Ik zou zeggen pennen op 1 vast plek waar ze niet bij kan, en verder lekker veel naar buiten en bij andere mensen op bezoek
Succes ermee!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Begin inderdaad met alle pennen weg te halen en veilig op te bergen. En verder zal het heel veel politieagentje spelen zijn. Waar ze niet aan mag komen en wat verplaatsbaar is uit het grijpbereik houden en verder heel veel bezig zijn met haar. Hou maar in je achterhoofd waar je het voor doet.

Groetjes,

Michèle

ik moet er stiekem wel om lachen, maar snap dat het totaal niet grappig is, zou ik ook niet vinden.
zoiezo die pennen verstoppen! want dat is troep inkt krijg je er niet altijd af namelijk… en als ze op slooptoer is en ze luisterd niet, hop de box in

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@Inge, had ik die box maar! Die hebben we hier niet. Eef zat er toch niet meer in en het was alleen maar een gedoe om 'm te verslepen. Dus ik kan haar niet gevangen zetten!

Als eerste ga ik denk ik gewoon de kastjes vasttapen, want ze heeft vandaag 3x al haar kleren op de grond gegooid. Ze was alweer zo stil en ja hoor…weer troep maken. Dat is dan het kastje met kleren en ik denk ook de kast waar de crackers staan…Het kan even niet anders! Grrrr! Ik vind de dagen hier véééél langer duren dan thuis. Komt ook door de industrie-omgeving waar ik niet blij van word. En met druilweer ga ik zelf niet graag naar buiten…Het pandje zelf is prima, maar toch ben ik blij als we naar ons nieuwe huis gaan. Kan ik lekker lopend naar de Appie en naar de Jumbo, dat is wel zo fijn!

tja, dat bewijst maar weer dat ie toch niet zo heel onhandig is…de box dan he
ooh ik laat de box hier toch maar wel staan (en dan te bedenken dat ik een half jaar geleden opperde dat hij best zonder kon WHAHA wat een grap)
nee ik vind dat ding erg prettig moet ik zeggen, en opzich ontwikkelt hij daar ook best goed bepaalde dingen.

hoe gaat het met eva’s slooptoer??

Ik heb een wit leren bank en daarop gaan pen strepen prima weg met vlekmiddel voor pen van de sorbo.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ha, dank je! Ik moet zeggen dat de vlek nu minder is…hopelijk lost 'ie een beetje vanzelf op? Eva sloopt ondertussen gewoon verder! We wilden elastieken om de handvaten van de kasten doen, maar dat paste helaas niet. Er zit dus niets anders op dan politieagentje spelen!

Hoe lang nog Rainbow??

Groetjes,

Michèle

Hmmmm, weekje of 8, 9? We krijgen 25 maart de sleutel, maar dan moeten we nog een vloer laten leggen enzo en dan nog alles verven…Zitten we lekker weer weken in die stank! Mijn ouders hebben drie weken geleden de boel laten verven en die stank is zooooo vies!

Ligt een beetje aan wat voor verf je gebruikt he Rainbow. Op terpentine/ olie basis of op waterbasis. Wij hebben waterbasis genomen is ook beter voor het mileu en dat stinkt niet.

Groetjes,

Michèle

Oh? Ja, zij hadden zo’n dure echte schilder…die zal misschien andere verf gebruiken? Wij gaan voor de Flexa Coleur Locale en die viel geloof ik wel mee…Enne, wij houden de centjes liever op zak!

Wij hadden in het vorige huis ook flexa volgens mij… die is goed afneembaar. Nu hebben wij ons in het nieuwe huis verkeerd laten adviseren en iets goedkopere gekocht… maar elke dag nog spijt. Deze is veel minder goed afneembaar… en dat is toch best belangrijk met zo’n zoontje die momenteel zijn flesje neergooit uit kwaadheid

@ Rainbow hmm een echte schilder die die ‘troep’ gebruikt. Je zou verwachten met alle iso’s en mileueisen dat ie iets minder stinkerigs gebruikt had.

@ mini boy ah das minder enne even overschilderen doe je ook niet nu.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 09 Feb 2010 15:36:35

hmm, dat is wel brak ja dat politie agentje spelen,
dat moet ik bij mn moeder ook altijd die heeft het niet zo kindvriendelijk als wij hier natuurlijk,
wonen ook wat verder weg dus zie het nut er niet van in het daar allemaal te veranderen.
wel bepaalde dingen hoor, net als zo’n ding op de deur, en zo’n deurstop dat ie er ook niet achter met zn vingertjes in kan komen.

Misschien kun je een certificaat aanvragen rainbow, voor politieagentje spelen

Hihihihi, ik zie mezelf al staan in een zwart pak met hoge zwarte laarzen! Ben ik een sexy GECERTIFICEERDE agente!

Kunnen we je inhuren? Als agente dan hé