Eva de 1e prijs had in een kleurwedstrijd?

Aaaah, mijn eigen kind heeft de eerste prijs gewonnen bij een kleurwedstrijd voor Sinterklaas. Bij mij op het werk, in de categorie 0-2 jarigen. Ze had ook zo’n mooie kleurplaat (lees: wat gele, rode en blauwe krassen en wat oranje strepen haha). Ze krijgt nu een cadeau extra van Sinterklaas. Leuk he? Ik ben toch trots op het wijfje, ze heeft toch maar mooi een prijs gewonnen! Niet de schoonheidsprijs, zoals Jessey van Snoekie of een ‘fotomodelmoment’, zoals Morgan, maar gewoon een kleurwedstrijdprijs! De eerste prijs nog wel! Ik ga het haar straks vertellen…Niet dat ze nog weet dat ze mee had gedaan…maar voor het idee he?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Hihihi wat goed! Mijn Jessey gaat later geld verdienen als model, en Eva word een beroemde kunstenares, dat blijkt nu al! We krijgen hele rijke kinderen Gefeliciteerd! Heel goed gedaan Eef!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Rijke kinderen! Hahahaha! We dromen lekker verder over onze Jessey Campbell en Eva Mondriaan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Leuk! Is toch erkenning en daar zijn we allemaal naar op zoek, toch?

Groetjes,
M

Joey had trouwens ook een kleurplaat gekleurd van sinterklaas, daar kun je bij onze supermarkt iets mee winnen… Maar hij maakt geen kans, want hij wil de tekening absoluut niet afstaan! Hij moest op de koelkast, en zelfs in ruil voor chocolade wou hij hem niet kwijt! En dat wil iets zeggen, want hij is echt een chocomonster!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

hahaha geweldig, inderdaad wie weet is de kunstenaresse wel opgestaan !!!

Jaa!!!
Knappe Eef!
Lekker trots op zijn
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hihi idd een kunstenaar in de dop.

Goed gedaan hoor van Eva, gefeliciteerd!

Groetjes,
Sandra