Eva best een vieze diva is?

Het hoort eigenlijk echt helemáál niet bij het gedrag van een diva, maar tóch doet ze het: als Eva een scheetje moet laten, doet ze eerst haar vingertje omhoog, zo van: komt’ie! Als wij dan luisteren, laat ze 'm! Wij moeten dan lachen, ja, bij een peuter doe je dat nog (ow wee als papa het zou doen) en dan ligt ze zelf ook helemaal dubbel. Ze is dan echt trots op haar eigen scheetje!

Wat ze ook doet: als ze een vieze snotneus heeft, komt ze naar je toe en veegt ze 'm bij voorkeur af aan je broek! Echt zo met dat hoofdje van links naar rechts, zo van: lekker uitsmeren die hap! Ze heeft er ook geen moeite mee om een snotpin op te likken als ik 'm niet metéén weghaal.

En nog iets: ze drinkt water uit bad, óók als ze er net in heeft geplast! Dat wil ik voorkomen natuurlijk, maar ze gaat dan gewoon liggen en drinkt.

Ze grijpt altijd net naar haar kruisje als ze heel vies heeft gepoept. Ok, ze zegt dan wel ‘bah’, maar daarna doet ze het gewoon nog een keer!

Tot slot: ze likt aan de tafel en aan mensen. Zo likte ze laatst aan mijn arm en aan mijn been. Ze legde een keer een broodstukje op tafel om het als een soort hondje met haar mond (dus zonder handen) van tafel te eten. De tafel werd daarna nog even bewerkt met een tongetje!

Allemaal best wel vieze dingen he? Hebben jullie ook van die viespeukjes?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ohh zeker heb ik ook zo`n viespeukje… hahaha
Ook Noah likt ons en zichzelf, geregeld likt hij ons haar, en ons gezicht af.

Liefs, Melanie

Ha ha ha wat een viespeukje zeg. Moet zeggen ik heb een heel net meisje dan. Ze likt niet aan mij want daar kan ik absoluut niet tegen. En aan dingen likken heb ik haar snel afgeleerd. Ze likte namelijk aan bus/ tramhokjes, en aan ruiten. Maar dat is er nu uit en als ze een snotneus heeft of een loopneus likt ze het van der lip maar verder echt niet gelukkig. Oh ja ze veegde der neus met de eigen mouw af maar das er nu ook uit gelukkig

Maar die met die vinger en die scheet vind ik wel heel leuk

Groetjes,

Michèle

Hihi, ik heb een schoonmaakfreakje hier.
Zodra er ook maar iets geknoeid is rent ie naar de keuken voor een doekje.
Begint te brullen als ie op zn shirt of wat dan ook geknoeid heeft.

Saar kan wel vies zijn er STINKEN gaaaaatver daar komt me soms toch een lucht vanaf.
En spugen en daar dan lekker doorheen tijgeren, ons swiffertje.

Hahaha, maar Eva is OOK heel netjes qua schoonmaken, dat dan weer wel! Ze poetst de hele dag met doekjes alles schoon. Ze kan echt niet tegen troep. Bij mijn moeder ging ze zelfs het parket schoonmaken met een bildoekje. En snot eet ze niet op, ze likt het alleen van haar lip. En likken aan bushokjes doet ze gelukkig ook niet. Maar er blijft genoeg viesdoenerij over!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hahaha! ja ze heeft wel vieze dingen inderdaad! Ook wel lachen toch!?

Bij Nora valt het eigenlijk heel erg mee, als ik er over nadenk. Alleen als ze een windje moet laten, moet ze lachen. En dankzij papa zingt ze dan op de melodie van ‘met een papje’ (ome Willem) Met een poepje, met poepje! En dan heel hard lachen. Als ze gepoept heeft, roept ze Nora poept en rent ze naar de deur om naar boven te gaan voor een schone luier.

Als ze een snotneus heeft vraagt ze om een doekje, want ze vindt het enig om haar neus te snuiten. Eigenlijk heeft ze weinig vieze dingen. Heb ook niks af moeten leren eigenlijk, Van wie ze dat schone heeft?!??

Liefs

Lilypie In verwachting Ticker

hahahhahahaha, wat een viespeukjes zijn het toch allemaal, nou hier kan ze er ook wat van hoor, J zegt altijd als ze een scheetje moet laten; oepsiepoepsie! hahaha en ze word ook regematig betrapt met een vinger in d’r neus!

nee not diva like hahahahhaa ! heerlijk stelletje smeerkezen !

hier geven wij graag tongzoenen met wat snot ! , zo mond wijd open, en zo’n lekkere draad erbij , mmmmmmmmm !!!

inderdaad strontjes uitvegen is bij haar ook favoriet…
sinds een paar dagen steekt ze ook haar tong in de billencreme en in de zwitsal…
en je ’ belikken ’ heeft ze altijd al gedaan, maar ja misschien geef ik het foute voorbeeld ik steek ook altijd mijn tong in haar oor, dus ze heb het niet van een vreemde hahahaha!

ow en nog het allerleukste … als er wat van haar avondeten op haar tafeltje valt, dan word dit vervolgens compleet platgemeppert en dan uitgeveegt over dat hele ding, en dan lekker met je handen door dr haar… heerlijk !