Vanmiddag hadden wij sinterklaas op het werk. Eva was niet bang uitgevallen en kroop zo naar voren, tot ze bij het podium was waar Sinterklaas op zat. Toen ze haar cadeau had gehad, een spiegeltje van V-tech, moest ze van mama (haha) bij Sint op schoot, voor de foto. Dat vond ze prima. Maar daarna wilde mama ook dat ze bij piet ging zitten en daar was ze niet van gecharmeerd. Zodra ze zijn zwarte gezicht zag, sloeg ze haar hoofdje naar achteren! Ze begon te huilen en spande heel haar lijfje om maar weg te kunnen! Piet zei nog: ‘Nou, die gaat straks vast turnen, ze kan zich in allerlei bochten wringen!’ Ze was echt bang van hem! Dat ze pepernoten van hem had gekregen, maakte haar niks uit! Ze is ook een beetje bang van een Irakese vriend van ons, omdat hij wat bruin is en blikkerende witte tanden heeft. Dat is ze niet gewend! Terwijl hij en zwarte piet toch allebei heel aardig zijn! Ik moest wel lachen hoe ze op piet reageerde! Ik heb er een foto van, maar die delete ik maar, het ziet er zo zielig uit en piet kijkt ook nep-beteuterd!
Groetjes Rainbow, trotse mama