Eva achter haar kar kan lopen?

Jajajaja, ook Eva kan het! Ze kan lopen achter haar karretje! Opeens vindt ze het leuk om te doen en ze pakt de kar steeds zelf. Dan gaat ze lopen, echt veel stapjes. Jammer genoeg hebben wij een kamer en-suite, zo’n kamer met van die glas-in-looddeuren in het midden, waardoor ze al snel tegen de drempel van de deuren botst, maar met wat hulp gaat de kar over de drempel en kan ze weer vooruit. Ik vind het zo leuk dat ze het doet! Het ziet er ook leuk uit, zoals ze stapt met haar beentjes nog een beetje ver uit elkaar en dan zo van: kijk, hup, hup, ik stap!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat leuk! Erik doet het ook, met van die stramme beentjes nog af en toe. “Knietjes buigen,” zeggen we dan. Haha. Tof dat Eva het nu ook doet, ben benieuwd wanneer ze zelf gaan lopen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

O, wat leuk!!
Schattig gezicht lijkt me dat
Liefs, Anne

Wat knap van Eva! Grappig gezicht lijkt me dat
Joey heeft ook een baby-rollator achtig ding, een trein… Hij kan sinds een paar weken zelf gaan staan en doet heel voorzichtig stapjes opzij in de box. Zou ik hem nu al achter die trein kunnen laten lopen dan? Ik heb het idee dat hij daar dan tegen aan gaat leunen en het hele ding weg schuift waardoor hij plat op de grond valt… Hmmm ik zal het toch een gaan proberen, want als ik wacht tot hij echt kan lopen dan heeft het hele ding geen nut meer;0

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

@ Rainbow oh geweldig goed van haar. Draait ze hem ook zelf?? Morgan draait der rollator nu gelukkig zelf.

@ Anouk Gewoon proberen, je merkt snel genoeg of hij er aan toe is. Laat hem maar rommelen.

Groetjes,

Michèle

Toppie Eva

Hier wordt hij intussen (gelukkig) ook zelf gedraaid
Al moet ik zeggne dat de rollator niet zo meer in trek is sinds hij ook een uto heeft waar hij op kan zitten en dan vooruit kan komen (luie donder hahaha) en daar kan hij nog niet mee sturen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat super dat Eva achter haar wagentje kan lopen.

Goed gegaan Eva!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Jaa… joepie… wat goed !!

psst; jurian doet het ook sinds 2 weken … achter het Nijntje karretje…

Wat goed van Eva…leuk gezicht he…en ze zijn zelf ook zo ontzettend trots dat ze het kunnen.

Enne mini-boy…ook heel knap van Jurian!!!

supergoed van onze kleine eef!
blijven stimuleren is niet nodig zo te lezen haha.
echt super leuk!
het enigste wat rico doet is tegen zijn boekenkast aan staan en alles eruit mieteren.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja, ook Eef kan de kar draaien. En ze kan 'm nu ook een beetje over de drempel duwen. Alleen was het zondag even link. Ze viel en bleef met haar hoofdje achter de duwstang hangen. Haar lichaam wilde nog omrollen, maar mijn vriend kon haar net heel snel omhoog trekken. Anders had ze een hele akelige vak gemaakt, draaien terwijl je nek vastzit lijkt me toch een stuk minder en ik vond het toch eng! Ze huilde niet, maar ik weet niet hoe ze zou zijn als ze door had gedraaid? Maar niet aan denken? Ze gaat nu ook aan de voorkant van de kar lopen, maar dan heeft ze te weinig plaats voor haar voetjes en dat lukt minder goed. Hadden we maar een villa, dan kon ze héél veel lopen! Hier is ze zo klaar! Op mijn Hyves staat een filmpje van de lopende dame…

Kan die niet mee naar buiten Rainbow?? Dat ze daar oefend?? Morgan heeft hele vorbalvelden rondgestapt met der buggy.

enne nee gatsie daar moet je ook niet aan denken nee.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 27 Oct 2009 12:22:12

Ja, dat gaan wij ook proberen. We hebben een grote tuin, dus…ze kan karruh! Een voetbalveld? So, da’s een heel eind!

Oh das beter dan bij ons. Pappa is ooit begonnen met betegelen weer, maar gezien we toch weg willen weet ik niet of hij het nog af maakt Maar wij hebben een speeltuin om de hoek dus daar kan ze ook stappen…

Zo alles bijelkaar was het best wel een voetbalveld Rainbow

Groetjes,

Michèle