Etten-leur de oplossing heeft

Voor het stooizout te kort
Ik kom dus zelf uit etten-leur en ik denk dat het er gekleurt uit gaat zien hier
Misschien ruikt het wel naar bloemen
Hahahah
http://www.bndestem.nl/regio/ettenleur/6054402/EttenLeur-zet-badzout-in-tegen-gladheid.ece

Vond het erg lollig om te lezen of het helpt we zullen zien he

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Haha, wat grappig! Zal inderdaad heerlijk ruiken bij jullie!

Groetekes, Sje

Grappig idd hahahaha! Maarre Etten-Leur, dat is dichtbij, mijn man rijdt vanuit daar (Scorpions Security) elke dag met een busje naar Breda om te surveilleren… wij komen uit Dinteloord…

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Ik las het net op teletekst. Bijzondere oplossing!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat een grappig bericht! Goed bekeken en misschien ruikt het bij jullie straks wel naar rozen of citroen! Snif! Ga ik gauw eens langs bij mijn vriendin in Etten-Leur!

Groetjes Rainbow, trotse mama

whahahaa, tja ze moeten wat he. Wat ik eigenlijk niet begrijp is waarom met niet zoals vroeger zand gebruikt.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

whaha…ja hoorde het gister op het nieuws en moest meteen aan je denken.

Groetjes Marianne mama van Ruben

En ruikt het al lekker ???

Groetjes,

Michèle

Ze willen liever geen zand gebruiken omdat als het dan gaat smelten regenen de rolen verstopt raken schijbaar.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Haha wat een leuk en goed idee.

Weer eens wat anders dan gewoon wit besneeuwde wegen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

ik hoorde het gisteren op tv.
mmmmmmmm wat zal het lekker ruiken bij jullie!

Groetjes Gytha

Vandaag hebben ze gestrooit met geel badzout
Wat een raar gezicht is dat zeg
Ik zat in de auto dus heb geen bloemen geur kunnen snuifen ahahahahah
We zullen het maar afwachten

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

In de gemeente waar mijn zusje woont kregen ze vandaag een brief. Ja ja ook in Limburg bleek bij deze gemeente het strooizout haast op. Aan nieuwe komen was moeilijk door de weersomstandigheden. Dus in haar regio werd nu alleen op belangrijke wegen gestooid met een mengsel van zand en strooizout.
Nah, badzout is veel leuker alhoewel ik bang ben dat we dan meer belastingen moeten gaan betalen. Whahaha want ga zelf maar eens een lekker badzoutje kopen…

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wel raar eigenlijk dat editie NL van de week (maandag of dinsdag) een aantal gemeente belde en die zeiden dat ze zo een paar kilo konden komen halen want ze hadden meer dan genoeg en ze zagen in kilo’s weg aan particulieren. Dat is overigens ook mede reden dat het op is. Particulieren die bij kilo’s halen om hun eigen stoepje te strooien.

Groetjes,

Michèle

Hier in rotterdam zijn ze nu en gaan ze vannacht mee door de zijwegen allemaal met zand strooien. René moest eigenlijk ook maar erwas een wagen kapot dud die heeft geluk

Liefs Michelle

@sann

Dat vindt ik ook

Liefs Michelle