Eten

Volgens mij heb ik een heerlijk vreetzakje in huis…
Dit eet ze op een dag!
morgens fles 180 cc opvolgmelk nutrilon 3 met 1 schepje pap(bambix)

fruitpotje(groot) ,2 bananen, 1 appeltje,
tussen de middag
2 boterhammen met smeerkaas of leverpastei, blokje gewone kaas,
over de dag drie bekers dubbeldrank, plakje droog brood, 4 koekies, 10 chipitochippies,stukkie worst en 2 bekers roosvicee
en dan avond eten( warm) grote pot olvarit(15 maanden), toetje, en dan daarna uurtje later fles 180 cc

tries vind dit veel enz egt me dat ik de opvolgmelk moet vervangen door gewone melk, vinden jullie dat ook?

Kussies

En ja, er zit inderdaad een vreetmonstertje in je huis ja!!! Hihihi. Lucas net zo. En die opvolgmelk kun je rustig door laten gaan hoor! Is alleen maar gezond. Ik geef Lucas wel gewonen halfvolle melk nu, maar hij mag ook nog rustig lekkere opvolgmelk krijgen. Tis gewoon iets goedkoper en vooral, makkelijker om pakken melk te kopen (maar ja, dan moet de vit d weer apart gegeven worden). In ieder geval krijgt Sofietje alle vitamines en minarelen wel binnen op een dag hahahaha. Lekker toch?

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Nou het is wel een beetje veel hoor, maar je kunt het niet van haar af zien toch! Dus gewoon een gezonde eter! Begijp ik het nu goed dat ze 's morgens en een fruithapje en 2 bananen en een appel krijgt? Mmm ik zou 's morgens gewoon een bord pap geven… doe ik ook met fabienne nu en daarna een flesje roosvicee of yoghie…

Maar weet je, ieder doet het op haar eigen manier… dat maakt ons allemaal zo uniek!

Dit is wat fabienne eet, en ze is niet de dunste laten we maar zeggen… gewoon een gezonde meid van, ik schat, 11 a 12 kilo:

's morgens een bord pap van 180 ml halfvolle melk, flesje roosvicee.

tussendoor, eigenlijk overal een stukje van wat ik eet, d.w.z. chocoladekoeken gevulde koeken, chips of noem het maar op!
En nog een flesje roosvicee of yoghi.

Tussendemiddag, een broodje met smeerkaas, toetje na en wat er nog in de fles zit drinkt ze op en dan gaat ze naar bed.

Dan slaapt ze gemiddeld drie uur.

Als ze wakker word krijgt ze een half potje fruit want mevrouw is niet zo gek van fruit en als beloning krijgt ze nibbits… een stuk of wat in een bakje. En een fles roosvicee, ondertussen kijkt ze naar toystory 2

Dan is het ook alweer ongeveer 4 uur en dan speelt ze 1,5 uur in de box en dan is het tijd om te eten, ze eet met de pot mee, behalve als we iets eten wat zij niet kan hebben. (denk vooral aan pittig eten)

ik mix 2 aardappelen een grote schep groente en een stuk vlees in de staafmixer en dat gaat helemaal op. Ze eet eigenlijk alles als er maar sju overheen zit… dat vind ze tohc lekker. Kind van d’r moeder!

Nou na die tijd nog een toetje en en wat er nog in haar flesje zit drinkt ze op.

Na een uurtje (waarin ze in bad gaat) krijgt ze nog een papfles van 200 ml met drie schepjes rijstebloem.

Thats it!

En daar groeit ze goed op!

En eh als je opvolgmelk wilt geven kan dat gewoon hoor, Fabienne vond het niet lekker en dus ben ik overgestapt naar halfvolle melk. En is bovendien ook goedkoper!! Maar je moet inderdaad wel denken aan de vit. d druppels!

Nou meid ik denk dat geen kind gelijk is en dat je het gewoon gevoelsmatig moet doen hoor.

Liefs ellen

Ok ik geloof dat Eva karig wordt opgevoed als ik dit zo lees.

Eva eet:

s morgens eerst een fles met melk en wat rijstebloem, en erna een halve boterham (beleg wat we in huis hebben, wat we zelf ook eten, meestal hartig soms appelstroop ofzo)

tussendoor fruit, en fles water als ze wat wil drinken

Tussen de middag 1 boterham met wat halfvolle melk

Tussendoor of doosje rozijntjes of nijntje koekje ofzo, met een beker roosvicee

s avonds eet ze eigenlijk alles met ons mee, en erna een toetje

voor het slapen gaan nog 200 cc halfvolle melk met wat rijstebloem

Ik geef Eva eigenlijk nooit chips, 1 keer heeft ze geproefd, en als we zondag zitten te ontbijten uitgebreid aan tafel krijgt ze een plakje kaas maar da’s ook meer uitzondering.

Eva krijgt altijd maar 1 flesje limonade op een dag, ook omdat dat beter is voor dr tandjes, en als ze dorst heeft krijgt ze water, was in het begin wat wennen voor dr maar nu vindt ze het prima

Ik geef ook halfvolle melk sinds een week (toen was de opvolgmelk op hihi) Stukken goedkoper dan opvolgmelk!!!

Groetjes, Els

Allereerst kim je weet hoe ik er over denk he? iedereen doet het op zijn manier en elk kind is anders ookal lijken ze veel op elkaar met eten niet inelk geval hahaahah maar goed kim doe het wat jij het beste vind.

dit krijgt jordy

180 cc halfvolle warme melk tusse 6 en 8:00

half 9 boterham of krentenbol

10:00 fruit

kaakje stussendoor

12:30 bruine boterham

tussen 15:00 en 15:30
kaakje soms toetje (yogurt,vla of wat dan ook)

17:00 mee eten wat wij eten, + toetje (vla)of fruit,

19:00 fles 150 cc halfvolle warme melk

over de dag drinkt jordy 2 bekers drinken

jordy lust geen pap, dus krijgt alleen maar melk en brood

tussen door ook wel eens wat pepsels rozijntjes, maar nooit elke dag meestal krijgt ie dat bij opa en oma…

dat was het

kussssss Tries

Grappig om ze eens te lezen wat jullie kids allemaal eten…

Je hebt inderdaad een heerlijk vreetmonstertje in huis Kim! Wat een hoop fruit eet die griet zeg.

Het wisseld per dag maar dit is zo’n beetje wat Evianne eet op een dag:

's morgens; een boterham, 1 fruitstuk en 200 ml. halfvolle melk met 6 druppels vit. D

tussen de middag; een boterham, 1 fruitstuk en 200 ml. halfvolle melk

's avonds; een potje groente (ze eet meestal voordat wij gaan eten) en een danoontje

200 ml. halfvolle melk voordat ze naar bed gaat.

Tussendoor drinkt ze 2 bekers roosvicee. Gemiddeld krijgt ze 1 Liga-koek of iets vergelijkbaars per dag.

Het valt dus reuze mee, zeker als je weet dat ze met 11 maanden al 11,5 kilo woog.

Groetjes Marielle

Nou ik heb alles behalve een vreetmonster, ik zou willen dat ze zo at als sofie, want ik loop me constant druk te maken of ze wel genoeg eet…

Dit is Demi’s schema.

smorgens 125 cc gewone melk en een halve boterham

tussen door een paar hapjes fruit en een sultanakids koekje

smiddags, met moeite een boterham, of een halve krentebol volle fles dus ruim 260 gewone melk, als ze heel slecht heeft gegeten doe ik er wat bambix door.

tussendoor wat nibbitjes, of een koekje.

Avondeten eet ze wat wij ook eten, altijd, want een potje lukt echt niet meer.
Ik mis nix want dat eet ze het niet dus gewoon 2 aardappeltjes, wat groente en soms wel een hele lap vlees, maar meestal een halve. de aardappels en groente gaan meestal niet op

dan voor het slapen gaan 240 opvolgmelk met bambix, dit was het ik vind het wat weinig…
Woensdag naar het cb ben benieuwd wat ze weegt.

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi