@Aaron
Ook 6 weken, week 70 t/m 76
Liefs Michelle
Een sprong hoeft geen 6 weken te duren. De sprong vindt plaats ergens binnen die 6 weken. Kan een paar dagen zijn, kan een paar weken zijn. Staat ook uitgelegd in het boek dat een sprong niet per definitie dat aantal weken duurt.
Groetekes, Sje
@Mirema en Sje: Joepie……ik kan er weer ff tegenaan!
Gr, danielle
[img]http://b2.lilypie.com/7kXip1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />
Oh wat is dit allemaal herkenbaar zeg. Jeetje dit is best moeilijk!!
Ook Dani kan nu af en toe echt een druiloor zijn. Boos als hij dingen niet mag en gaat dan hartverscheurend huilen. Net als Joey kan Dani dan ook heel dramatisch op de grond gaan liggen en gezicht tegen de grond. Hij doet dan echt net of de wereld vergaat.
Met eten kan hij ook zo moeilijk doen of heel erg ermee gaan klooien.
Goed om deze topics af en toe te lezen, ook om weer even wat tips en moed te verzamelen er goed mee om te kunnen gaan. Tips zijn goed meiden!!
Hier probeer ik het ook zoveel mogelijk te negeren, maar soms zit ik zelf ook niet helemaal lekker in mijn vel en dan is het wel moeilijk. Het eten blijf ik ook lastig vinden, maar blijkbaar speelt dit dus bij veel kindjes. Dus 2 keer waarschuwen en dan is het klaar.
Geven jullie dan trouwens ook geen toetje???
Dani krijgt nog altijd een laatste fles, dus voeding voldoende, maar het blijft toch frustrerend.
Hier wel toetje als hij zijn eten niet opeet (wat nooit voorkomt) , maar heb altijd gezegd als hij niet eet krijgt hij wel gewoon zijn toetje.
@Sje
Ik weet dat het geen 6 eken hoeft te duren bij Dylano gemiddeld 4 weken zucht
Liefs Michelle
Inderdaad goed dat deze topics af toe voorbij komen, want soms denk je dat het alleen maar bij jou gebeurt.
Coen krijgt ook een toetje, ook als hij slecht gegeten heeft.
Groeten,
Sandra
Hier ook een toetje, de straf van geen eten geen toetje snapt ze toch nog niet, maar ze krijgt wel der voedingsstoffen binnen.
Groetjes,
Michèle
Nora krijgt ook altijd een toetje na het eten. Moet wel zeggen dat als ze heel weinig wilde eten, ze ook maar weinig toetje krijgt. Ze mag de gevolgen van niet willen eten (=hongergevoel) kennen, maar wil haar niet straffen ofzo op die manier. Eten gebeurt gewoon en is geen straf of beloning. Dat proberen wij aan te houden.
Nora eet eigenlijk altijd goed mee. Ze lust alles en doet nog niet moeilijk. Wel kan ze soms keihard gaan schreeuwen als het hapje niet snel genoeg komt. Daar zijn we nu mee aan het worstelen. We praten dan zachtjes tegen haar en ze krijgt haar hapje past als ze niet schreeuwt of er zachtjes om vraagt (die of eten, of Noja zegt ze dan). Het duurt wel weer wat langer zo, het eten…
Fijn he, deze leeftijd!
liefs
Oh maar Morgan mag ook niet schreeuwen van mij of gooien. Van de week dreigde ze te gooien. Strenge ogen en een wijsvinger in de lucht waren goddank genoeg om haar in te laten binden, maar vraag me af hoe lang ze er van onder de indruk blijft
Groetjes,
Michèle
Mijn zoontje van 2 maakt er de laaste dagen ook een potje van…
Zodra de tafel gedekt wordt ropet hij “eten”! Maar wanneer het bord voor zijn neus staat weigert hij ook maar een hap te nemen…
Nu is het al een kieskeurigt mannetje wat avondeten betreft maar zelfs zijn bord met rijst wat hij normaal heel erg lekker vindt sloeg hij af…
De afgelopen paar dagen is hij een beetje verhouden en hangerig dus dat kan er natuurlijk ook mee te maken hebben. Maar bij mij is niet eten ook een toetje.
Van mij mag hij we gewoon fruit eten…en dat deed hij dus ook. Er gingen 2 bananen in en een hele peer! wat een drakie hè?!
Bij ons krijgt Aaron ook altijd gewoon eentoetje na hoor…ik ben er allang blij mee dat hij dat wel goed eet…want als ik hem zelf laat aanmodderen met zijn warm eten dan vind hij het een plezier om te mogen eten en je mag hem zeker niet helpen maar veel krijgt hij niet binnen.
Ben net bij AH geweest en heb nu havermoutenpap meegenomen…daar zitten ook goede voedingsstoffen in en als hij daar dan een goed bord van eet dan ben ik weer blij!
Ik wil niet straffen bij niet goed eten heeft ons mam heeft dat ook nooit bij ons gedaan en ik eet alles.
Mijn vriend moest tot bedtijd aan tafel blijven zitten vroeger met zijn bord eten en hij lustte het echt niet en dan zo pyama aan en naar bed zonder drinken, toetje of niks. niet meer spelen etc…
En hij eet gewoon ontzettend SLECHT voor een man van 41.
Gr, Danielle
[img]http://b2.lilypie.com/7kXip1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />