Eten volgens Rapley

Hier deze methode nog geen succes. Hij pakte het op en legde het weer terug toen dacht ik dan geef ik het hem gewoon maar toen waren de stukken de groot hahahaha dus was kokken toen alles maar door elkaar geprakt
van de week nieuwe poging
Maar in ieder geval wel vers op met veel gemopper

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

haha, ik had de methode in zoverre (bijna niet dus)toegepast dat hij zelf zijn boterhammen pakt en eet
wat zeg ik, pakt en eet??
hij pakt en masseert het kapot in zijn handen en gooit het dan op de grond!
lekker zooitje die smeerwordt met boter tussen zijn handen haha hij weet begot niet wat ie ermee aan moet

Brood eet dylano sinds 2 dagen wel zelf en doet dat tot nu toe keurig netjes en gaat sneller als dat ik hem voer hij pakt het in zijn hand en met platte hand stopt hij het er dan in

Liefs Michelle

Wat goed Michelle dat Dylano zijn brood al zelf eet. Tim deed dat op die leeftijd echt nog niet. Heb het wel eens geprobeerd, maar dan pakte hij het en dan legde hij het weer terug. Of hij sloeg het helemaal plat of kneep het met zijn handjes fijn. Kortom een grote knoeiboel.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Was zelf eigenlijk ook wel verbaasd Sandra

Liefs Michelle

Ja, ze kunnen je soms erg verbazen he die kleintjes!

Hij dacht ook ik zal mama eens even laten zien wat ik allemaal kan

Groetjes,
Sandra

Indd

Liefs Michelle

haha sandra zo doet rico dat dus ook samenknijpen

@Michelle: rico eet een koekje uit zn knuistje
echt een vuistje maakt ie ervan super liefff

Ik paste de methode ook al toe, zonder dat ik dat wist, met brood. Eva pakt het zelf en inderdaad, met een plat handje propt ze het in haar mondje. Dat gaat heel goed! Vanavond ging ze naast ons staan en keek ze ons eten zowat van het bord. We aten vlees, krieltjes en witte bonen in tomatensaus. Ik gaf haar een krieltje en dat at ze met smaak op. Daarna wou ze er nog eentje en die pakte ze zelf vast en stopte ze in haar mond. En daarna bedelde ze om wat hapjes stoofpeertjesvla. Als ik haar de kans had gegeven, at ze zo mijn bakje mee leeg! Het bleef bij twee krieltjes, de derde belandde onder de bank, maar toch!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Schattig Inge dat hij echt een vuistje maakt als hij een koekje eet.

Het stomme is dat het Tim niet lukt met brood, maar wel bijvoorbeeld met vlees. Als we groente met aardappels eten, dan geven we dat met een lepeltje. Daarna snijden we zijn vlees in stukjes en dat eet hij zelf achter elkaar weg.

Groetjes,
Sandra

Hier ook de koek in het vuistje en lekker handig dat laatste stukje dan (not) want dat zit tegen die tijd aan zijn handen geplakt, vandaag trouwens niet hij had honger volgens mij had het binnen 3 minuten ofzo op (vreetschuurtje)

Liefs Michelle

haha LIEF IS DAT HE!!
ja en dat laatste stukje he pfff
rico frot dat dan in zn mond en gaat dan kokke…soms denk ik: die blijft erin maar haha het komt meestal wel goed
hij heeft vandaag starterskoekje van bambix gehad
zijn stugge dingen niet normaal!

@Inge, de roofbouw was het overmatig drinken ja. En ik mag soms nog wel wat maar dat moeten echt tractaties zijn. Dus heel soms en niet te veel.

@ Michelle en Sandra. Morgan at met 9 maanden ook zelf brood. Ze wilde niet meer gevoerd worden en we zijn het gewoon gaan proberen. Het is echt een stuk makkelijker wat zo kan ik ook rustig eten

@ Rainbow. Het eerste begin is er. Gister gingen de bloemkool, aardappels en taartaar wel weer goed dus het is gewoon aan smaken wennen en der bui hebben ook denk ik.

Groetjes,

Michèle

ja dan hadden we het over hetzelfde michele.
hopelijk wordt het allemaal toch wat beter… als er wat is wat je kan helpen enzo.
heeft Morgan lekker geslapen vanacht?
Rico werd om 10 over 7 wakker en toen nog even teruggelegd. om kwart voor 9 werd ie wakker in een kletsnat bed. (veel gespuugd)
en een poepluier

@inge toch weer gespuugd

@michèle Jou mop is nu eenmaal een snelle donder

Liefs Michelle

@ Inge. Ja ze kwam om half 8. Ik hoorde haar om 7 uur al maar toen was ze aan het kletsen. Alleen om 0.00 was ze aan het huilen ze was knuffedoek kwijt, maar die lag ook buiten der bedje dus drama. Zodra ze hem had deed ze zelf der tul weer in en sliep ze weer verder.

@ Michelle

Groetjes,

Michèle

hallo,
Ik heb het bij Emma ook meteen volgens Rapley geprobeerd toen ik dit topic zag!
Ze vindt het helemaal geweldig! gaat super goed. Ze deed de laatste tijd ook moeilijk met eten etc. Brood at ze wel al een tijdje zelf.
Alleen gidteren had ik spagetti, dus ik dacht da geef ik wel van een lepel, NIET dus, Emma wilde het zelf doen! Fijn!
Maar bij de rest van het eten ben ik er erg blij mee.
Bedankt voor de tip!

Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Eva heeft Nibbits ontdekt! We waren vandaag op een verjaardag en het zoontje van een vriend van ons at een zakje Nibbits. Eva graaide erin en hup…er ging er eentje in. Zijn vrouw zei nog: ‘Eva, dat is heel zout? Mag jij dat wel?’ Maar het was al te laat. Ze had het al gekauwd en het smaakte zo goed, dat ze weer in het zakje graaide. Ach, ik liet haar lekker haar gang gaan. Vond het wel grappig, de eerste chipjes! En morgen de eerste taart!

nibbit heeft dylano ook al een keer op vloog er ook in

En heb je de kriebels al rainbow???

Liefs Michelle

Ik ben helemaal zenuwachtig joh! Ik heb net al de traktaties gemaakt voor het kdv (badbeestjes op krentjes geplakt) en de taart staat ook in de koelkast. Een hele mooie van de HEMA met ‘Lang zal Eva leven!’ erop! Ik heb haar kleertjes al gepakt: een nieuw spijkerjurkje met een truitje en een legging. Morgen komt de hele familie. Dan zijn we er klaar voor! Ik heb er echt zin in, ons meisje helemaal in de spotlights!