owowowowow wat een gedoe… normaal maak ik pip dr kamer schoon als ze er nie is… nu mpoest het toch gewoon gebeuren dus ik denk doe het gewoon met haar als ze thuis is, had al 4 keer de trap beklommen… eerst met kind, 2 met speeltjes, 3 met emmer en schhonmaakmiddelen en 4 met stofzuigert… pfffhhh
nou in pipmdr kamer kan je je kont amper keren, dus ben eerst ff haar la gaan uitmesten want er lagen een hoop kleren in die te klein waren en een krat met schoentjes, wat te klein was gooide ik in de gang, gevolg pip wil al die schoenen aan gaantrekken lukt het nie begint mevrouw te miepen…ja doeg negeren dus… nou kleding uit de kast gehaald van me tante alles uitzoeken wat ze wel past… dus zij stouwt het in die la… pfffh mama weer alles eruit want een beetje opvouwen is gewenst… toen stondze weer bij het raam gooit madam haar nieuwe jordans naar buiten, mama weer naar benee om die schoenen van straat te rapen, en kind in de hoek… bij de badkamer… mama begon met nat afnemen ,mevrouw had toen een washandje gekocht en begon de muren te poetsen wel lief hoor maar nu ziin de muren zeiknat… vervolgens had ze naaast mijn bed cocolaatjes gevonden en die smelten dus toen zat haar bed en kind weer vol met coco…
nee schoot echt lekker op!!!
Pippy is geboren 17.07.2009