Hoi jeuly,
Ik heb Joaquin met precies 21 maanden ingeschreven voor de psz, dat kan (hier) niet eerder.
Hij gaat zodra hij 2 is (en er plaats is op de door mij gekozen groep) 2 halve dagen in de week 1 ochtend en 1 middag. Daarnaast is hij 2 dagen in de week bij een super lieve gastouder. Ik had het liever anders gedaan maar helaas zit er bij mijn gastouder geen peuterspeelzaal in de buurt en ik kan i.v.m. mijn werk hem op die dagen ook niet zelf halen en brengen.
Gelukkig zijn er bij ons thuis meerdere psz-en om de hoek. Joaquin vind het gelukkig ook erg leuk om met andere kindjes te spelen en via de psz is de overstap straks naar de basisschool niet te groot.
Mn partner en ik hebben er daarom voor gekozen dat ik hem dan zelf op mijn vrije dagen naar de psz breng. Als ik hem alleen bij m
n gastouder zou laten 2 dagen in de week, speelt hij met hooguit 5 kindjes en heb je toch meer het `huiselijke’.
Op de peuterspeelzaal komt hij in een grotere groep en dat lijkt al meer op een èchte school![]()
*Bij ons kost de psz €38,- per maand (voor 2 halve dagen in de wk), plus een jaarlijkse ouderbijdrage van €100,-
jammer van de jaarlijkse ouderbijdrage hè?!
Ik denk dat het een goede beslissing is het wel te doen. Hoop dat je dochter het heel leuk gaat vinden!
Grtjs x Ghis.