Ervaringen inbakerdoeken

Hallo,

Al een aantal weken gebruik ik voor mijn zoontje (13weken) de Pacco Piccolo en ik ben hier erg tevreden over. Nu wil ik graag een extra doek erbij hebben, maar hebben jullie ervaringen met de Puckababy of de Woombie?
Of is het beter om dezelfde te kopen en die te gaan gebruiken?

Graag hoor ik jullie ervaringen en adviezen.

Groetjes Herma

Minke heb ik ook 5-6 maanden ingebakerd, eerst in de puckabay piep en toen ze daar niet meer in paste de pacco commodo ( 4-6 maanden). Ik gebruikte wel dagelijks dezelfde ( tot de de puckababy niet meer paste, gezien jouw leeftijd denk ik dat de puckababy piep al te klein is op korte termijn). Ik was over beide erg tevreden. De opvolger van de puckaby beviel mij niet ( te wijd) en dus ben ik toen overgestapt over Pacco.
groetjes!

Lilypie
Lilypie

Dani is tot ongeveer 7 maanden ingebakerd geweest. Wij hebben altijd de Pacco doeken gehad. Ben daar erg tevreden over. Eerst hebben we de Pacco doeken gehad voor de eerste maanden en toen Dani daar uitgroeide de Pacco doek tot 6 maanden. Ik zou denk ik wel hetzelfde merk doek gebruiken. Dit ben jezelf gewend en dit is je kleintje ook gewend.

Als je verder vragen hebt over inbakeren, stel ze gerust. Er zijn een aantal inbakerexperts op het forum.

Groetjes