Ervaring/Tips: Zijn rechter oogje

Moedertjes ik begin me een klein beetje ongerust te maken.
En heb even jullie ervaring nodig.

Ik was even door het foto album van Ruben aan het bladeren, en het viel me zo op dat zijn rechter oogje (hoe leg je dat uit) steeds minder open lijkt te staan dan de linker.
Eerst dacht ik ooohh het ligt aan de foto maar bijna op alle foto’s van de laatse weken valt het me op.
Ben ik nou weer eens overbezorgt?!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Op deze foto vind ik het wel wat te zien, maar kan ook vertekenend zijn ( door de hoek bv ) maar valt het je in het echt ook op ? Of alleen op foto`s ? Misschien kun je anders eens op het cb laten kijken naar een eventueel lui oogje. Als hun het daar ook zien of vermoeden dan ga je naar een oogarts, die bekijkt het dan verder. Dit zouden ze nu noog heel makkelijk kunnen corrigeren nl. Bij Evianne hadden we een vermoeden van een lui oogje en het cb ook. Uiteindelijk bleek dit niet het geval ( misschien soms als ze moe is ). Mijn zusje heeft het vroeger erg gehad.

In de eerste instantie viel het me alleen op, bij de foto’s maar de laatse dagen als hij lekker aan het spelen is en mij recht aankijkt is het ook te zien.
Maar ik moet 11 april weer op het cb zijn dus ik zal het dan eens gaan vragen.
want het zit me niet echt lekker.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ja, ik zou het ook even navragen bij het cb.
Ben je er in ieder geval vlot bij (mocht het zo zijn)

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Bij Lisa haar geboorte heeft de verloskundige haar verkeerd aangepakt met als gevolg dat Lisa een blauw oog had de eerste dagen.
Heel raar maar als ze moe is gaat haar oogje ‘hangen’.

Maar laat het CB er eens naar kijken volgende keer.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.