hahaha wat grappig! nou ja, niet voor jou,maar dat ze dat zo doet. Ik zou niet weten hoe je dat op moet lossen. Zolang het zo werkt is het goed toch? Haal je gewoon lekker dat dekentje weg even later, kleine moeite, kindje tevreden
mama1980
hahaha wat grappig! nou ja, niet voor jou,maar dat ze dat zo doet. Ik zou niet weten hoe je dat op moet lossen. Zolang het zo werkt is het goed toch? Haal je gewoon lekker dat dekentje weg even later, kleine moeite, kindje tevreden
mama1980
Ja hier gaat ze zo “los” op bed haha. Als ik dan de gordijnen dicht doe en de stekker van de babyfoon in het stopcontact doe dan zit ze al en dan nog het muziekje aan en of ze zit nog of ze staat al. Ik ga dan gewoon weg en dan gaat ze wel weer liggen. Meestal ligt ze aan het voeten eind te slapen. Maar toen ik gister het dekentje over haar heen legde lag ze gewoon in haar bedje wel op de buik. Ik ga eigenlijk nooit haar kamertje in als ze slaapt ze merkt het ook direct als we dat doen en ben zo bang dat ze dan echt wakker word. We staan vaak op een stoel even door het raampje boven de deur te kijken hoe ze slaapt maar al sinds een paar weken zien we haar dus niet meer liggen omdat ze dus helemaal aan het voeten eind ligt. Vannacht heeft ze weer door geslapen tot 6 uur wel een uur vroeger als normaal maar gelukkig niet weer midden in de nacht. Of het nu komt omdat ik het dekentje er op heb gelegd weet ik niet en zit nu al weer te twijfelen of ik het nog wel een keer moet doen maar ja ze had wel echt een koel nekje die nacht ervoor.
hier maakt het wel wat verschil als ik iets over hem heen leg, maar hij is zo los. Maar hij probeert het wel minder vaak dan, dus wat dat betreft ben ik blij dat het weer koud is.
22-12-2009 colin geboren
nou die winterslaapzak was nog te warm. Hij was om 23.30 wakker en helemaal aan het zweten ocherm. Toch maar de zomerslaapzak aangedaan, maar toen was meneer natuurlijk wakker. Is hij nog mee naar beneden gegaan tot 1.00 en toen ging hij weer lekker slapen. Was wel gezellig voor een keertje zo’n slaaphoofd naast je op de bank
22-12-2009 colin geboren
Mijn kleine slaapt ook “los”. Met dekentjes werkt hier niet en vind ik trouwens ook akelig…hij ligt niet stil, gaat alle kanten op dus. Vanochtend van een vriendin ook winterslaapzakjes gekregen, ga ik vanacht ook maar eens uitproberen. Heb toch het idee dat hij het een beetje koud heeft…pffffffffffffffff, lastig!
Misschien een rare vraag, maar hebben jullie bij je kind als ze wakker worden, de temperatuur op gemeten. Danielle slaapt namelijk in een gewone zomer slaapzak, met een rompertje met kortje mouwen en een pyamaatje aan. Geen deken of laken, ze beweegt namelijk de hele nacht (volgens mij) Haar kamer is rond de 18 tot 20 graden en 's ochtend voelen haar handen regelmatig koud aan maar de rest is wel goed op temperatuur.
Succes er mee
Danielle is geboren op 11-1-2010
Nou het houdt ons allemaal toch wel bezig niet! Ik heb inderdaad nog nooit de temperatuur opgemeten, misschien wel eens een keer doen.