Hallo Heleen,
Ik ga weer voltijds werken. Maar ik ben ook best wel wat daagjes thuis. Als ik een dag gevlogen heb, ben ik de volgende automatisch thuis. En ik ben ook dagen stand by. Als ik dan opgeroepen wordt moet ik wel gaan. Voorlopig heb ik ook geen transatlantische vluchten, dus elke nacht in mijn eigen bed. Soms gaat dat wel laat zijn, maar dat nemen we er dan maar bij! Als ik pas om 2 uur 's morgens land, zie ik Cloé wel de ochtend ervoor. 's avonds kan ik ze dan wel niet instoppen, maar ik weet dat ze een hele goede papa heeft en dat geeft wel een gerust gevoel. Ons meisje gaat 3 daagjes naar de onthaalmoeder gaan en woensdag naar oma en opa. Koen is vrijdag thuis, dus dat scheelt wel. Maar die drie daagjes onthaalmoeder gaat ook niet elke week zijn. Ik heb mijn “weekenddagen” ook in de week. In de luchtvaart heb je niet elk weekend vrij he. Ik kijk er echt naar uit om terug te gaan werken. Ik heb geen “zittend gat” zoals ze dat hier zeggen. Maar ons meisje ga ik uiteraard missen. Maar als ik dan bij haar ben maken we er gewoon iets extra van en dat komt dan wel goed. Een wisselend uurrooster vind ik wel fijn omdat dat altijd afwisseling geeft. In mijn job gaan de dagen denk ik zoieso heel snel om. Altijd iets anders, andere passagiers, andere collega’s, andere bestemmingen. Het wordt wel fijn! Alleen terug even heel hard wennen aan het werkend ritme.
Maar ik laat zeker nog weten hoe het loopt volgende maand!
Groetjes,
Tamara