Ervaring met reflux en niet willen slapen?

Ja het huilen en de onrust gaan echt een keer over, maar als je er middenin zit dan kan je je dat niet voorstellen! Weet er alles van, als ik terugkijk denk ik, hoe heb ik het volgehouden? Maar ik heb het volgehouden! Wij zijn vrij laat met vaste voeding begonnen (wegens allergieen) maar het is absoluut waar dat het daar beter van wordt. En na het eerste half jaar wordt het vaak ook beter omdat je kindje zelf wat meer rechtop kan zitten, zittend kan spelen e.d. (of door het spelen juist een beetje spuugt, maar dat is altijd nog beter dan de zure boel nog een keertje door de slokdarm weer inslikken).
Probeer naast de onrust en moeilijke momenten ook heel veel te kijken naar de goeie dingen, de ontwikkelingen die je kindje doormaakt, genieten als het lekker bij je ligt, want het gaat o zo snel!!!

Liefs Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hij ligt ingebakerd…dus op zijn buikje liggen wordt hem nog ff niet denk ik! Heb het 1x geprobeerd en toen sliep hij (nog voor dat ik aan het inbakeren was hoor…) maar daarna niet meer dus hij was denk gewoon erg moe en vond het wel best hoe die lag. Op zich gaat het wel goed hoor nu we thuis zijn. Ik klaag niet want ik weet hoe het anders kan Probeer me echt wel aan de RR vast te houden (wat soms lastig is met nog een peuter in huis) en hem zijn bed aan te bieden. Soms ga ik wandelen. De kinderarts was niet echt te spreken over het Antireflux bedje trouwens…dus dat laat ik maar even voor wat het is. Ik hoop dat de medicijnen iets gaan doen (ze doen wel al iets volgens mij) en dat het goed blijft gaan. Verder kijk ik uit naar de 3 maanden (nog 4 weken te gaan) dan vaste voeding en wellicht dat het dan wel nog meer verbeterd. Overigens geniet ik nu wel hoor van hem. Hij lacht ook met een hele grote mond dus dat is echt super!