Ervaring met inleiden of strippen?

Wie weet
Ik ben bij Neeltje ingeleid en vond het wat heftiger dan mijn eerste bevalling omdat het inderdaad eindigde met achter elkaar weeen en amper pauzes ertussen. Voordeel was dat het snel ging en dat het dus niet lang duurde dat heftigere stuk.
groetjes

mmm… het is nog stil?!

Lilypie In verwachting Ticker

nou ben ook benieuwd

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

We zijn de trotse ouders twee dochters. Gisteren (19 mei) is onze dochter Maud geboren.

Ik ben uiteindelijk ingeleid omdat ik te weinig vruchtwater bleek te hebben en ook de baby iets minder voelde bewegen.
Het is me ontzettend meegevallen. Om 9.30 zijn mijn vliezen gebroken en om 18.02 is Maud geboren. Kortom het heeft best even geduurd, maar ik heb het als heel prettig ervaren.
Vond het fijn dat we wisten wanneer het ging gebeurenen en we dus vantevoren iets voor Lieke konden regelen en ik kan zorgen dat ik de avond van tevoren goed kon uitrusten. De gyneacoloog had verteld dat het verlopig echt nog niet spontaan ging gebeuren en dus kon ik ook wat rustiger gaan slapen.Tijdens de bevalling had ik steeds het gevoel dat ik alles onder controle had (voor zover dat kan natuurlijk). Het infuus ging heel geleidelijk omhoog en een weeenstorm is me gelukkig bespaard gebleven. Al was de eindspurt wel ff heftig, van 7 cm naar voleddige ontsluiting in een klein half uurtje. Het enige dompertje was dat ik nog een nachtje moest blijven omdat ik veel bloed heb verloren.

Nu ben ik weer lekker thuis en volop aan het genieten van m’n beide dochters en van papa (wat doet hij het toch allemaal goed!)

Gefeliciteerd!!!

Nu lekker uitrusten en genieten

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wat leuk!! PROFICIAT …

Geniet ervan meis… goed weer om op je kraambed te liggen

Lilypie In verwachting Ticker

Jaaaa JIPPIE
Van harte gefeliciteerd met Jullie dochter en zusje
Geniet van elkaar en geniet van je kraamtijd

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Van harte! Fijn dat het je zo is meegevallen. Geniet van je meiden!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat super dat alles zo meegevallen is.

Gefeliciteerd en geniet ervan!

Groetjes,
Sandra

gefeliciteerd!!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

gefeliciteerd!!!
lekker uitrusten en verwend laten worden en geniet van deze mooie kraamtijd

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Van harte, misschien toch even een aparte topic openen anders missen veel mensen de geboorte van je nieuwe meisje op dit forum! Super hoor! Gefeliciteerd!

Gefeliciterd met de kleine Maud!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gefeliciteerd!@!!!

Geniet van elkaar

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

JOEPIE! Van harte!

Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan.

Groetjes Natasja