Ervaring met Infacol?

Hallo allemaal,

Ik gebruik sinds een kleine week de Infacol bij vastzittende lucht, buik-darmkrampjes voor mijn zoontje van 4 weken (nu).
Op zich had ik het idee dat het wel redelijk hielp met boertjes laten.
Het potje is bijna leeg en hij is zo onrustig. Of het nu daardoor komt of niet ik weet het niet.
Heeft iemand ervaring met dit spul en kun je dit gewoon onbeperkt gebruiken?
Dus als het potje op is weer een nieuwe openmaken?
Alvast dank.

Hoi, Hoi

Wij hebben het ruim 3 maanden gebruikt voor onze dochter, het hielp hier erg goed! het duurde hier wel een aantal dagen voordat we echt het idee hadden dat het haar goed deed, dus ik zou er gewoon nog even mee doorgaan voordat je echt kan zeggen of het bij jullie kleine man helpt of niet!

Ik heb even gekeken in mijn baby dagboek en het duurde hier ruim twee weken voordat ze na ons gevoel er baad bij had, en rustiger werd!

Succes!
gr,
Monique, mama van Silver

Ik heb het ook een maand of drie gebruikt voor mijn dochter. Ik heb toendertijd contact gehad met de fabricant en zij vertelden mij dat je het “onbeperkt” mocht gebruiken (natuurlijk wel volgens de hoeveelheden) omdat het niet in het lichaam wordt opgenomen.
Ook hier pas na een kleine 2 weken merkbaar resultaat dus ik zou even doorzetten nog!
Succes!

Hoi hoi,

Ook wij hebben het gebruikt maar het hielp niet echt. Nu kwam dat omdat ze oververmoeid was en geen opspelende darmpjes wat we allemaal dan meteen denken

Ze vond het trouwens wel erg lekker, die sinasappelsmaak hihi!

heel veel succes!
groetjes,
Wendy

Ook wij hebben Infacol gebruikt, zeker een aantal maanden. Hier hielp het wel. Je kunt het onbeperkt gebruiken en je moet even doorzetten om resultaat te zien.

Succes!

Léony

Ook wij hebben het ruim 2 maanden gebruikt voor Senne en het hielp heel goed.
Senne vond het wel heel vies dus ik deed het door de melk…

Groetjes van Sascha en Senne

Is dit een drankje?

Lilypie In verwachting Ticker

ja met een pipetje…

Gewijzigd door - moppiesmama op 26 May 2010 21:23:30

Ok. Is het ook iets homeopathisch dan (ivm na 2 weken resultaat). En wat voor werking heeft het? Vooral voor de ‘luchtbellen’ of juist ook voor de dikke/harde ontlasting?

Lilypie In verwachting Ticker

wij hebben het ook altijd gebruikt, de krampjes gingen niet over maar wel minder en sneller dat het weg was.
ons vertelde ze dat het eigenlijk de kleine luchtbelletjes 1 luchtbel word, en dan sneller uit het lichaam is (zo ongeveer kan je het zien)
ik was er bij het begin ook een beetje voorzichtig mee, ik dacht mijn kleine jongen en dan iets geven, maar al snel gaven wij het voor elke voeding
succes ermee

Hoi hoi
Ik gebruik het ook voor Gijs en ben heel erg tevreden maar vindt het wel een geklieder met dat pipetje .
Daarom mijn vraag :
@ Sascha en Senne : Werkt het dan net zo goed als je het door de fles doet ???
Groetjes Dorethe

hi. ook wij hebben het hier gebruikt. alleen werkte het bij damian niet als we het direct gaven maar wel als we het ind e fles deden nadat we die opgewarmt hebben. is gelijk ook alle lucht uit de fles. dus misschien is dat het proberen waard bij jullie

Lilypie First Birthday tickers