Ervaring magneet sieraden bij kinderen?


#1

Het ziet er erg rustig uit op ikkeben, en ik heb mezelf ook al lange tijd niet gemeld, maar misschien zijn er toch meelezers die me iets kunnen vertellen over magnetische sieraden bij kinderen. Ik lees regelmatig iets over magneetsieraden die het lichaam helpt meer in balans te komen en daarmee een positief effect hebben op het verminderen van allerlei gezondheidsproblemen. Er zijn speciaal voor kinderen verschillende sieraden te verkrijgen, bv een armband of hanger aan een ketting.

Mijn zoon, inmiddels 7 jaar, heeft veel moeite met aandacht/concentratie, hij is prikkelgevoelig, en daarnaast heeft hij eczeem en astmatische klachten. Voor mij geen probleem, ik ken hem goed genoeg en weet waar hij goed of minder goed op reageerd, maar hij krijgt het nu in groep 4 toch wel moeilijk voordat hij zijn aandacht er niet goed bij kan houden, zeker bij de voor hem wat moeilijkere vakken als rekenen en spelling. Onlangs met de kinderarts over gesproken, kan heel goed te maken hebben met het feit dat hij te vroeg geboren is, maar met een dergelijke verklaring heb ik natuurlijk nog geen oplossing voor hem. Ik overweeg zo’n armband te kopen, niet zozeer omdat ik daar zelf meteen in geloof maar als ik m’n mannetje daarmee kan helpen… ik zou zo graag wat ervaringen van anderen lezen, op internet tal van tegenstrijdige berichten, de een zweert erbij, de ander vind het totale onzin en geldklopperij. Heeft 1 van jullie persoonlijk ervaring met deze sieraden bij jezelf of nog liever bij je kind dan hoop ik dat je deze met me wilt delen!

Groetjes Carolien.

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers


#2

Ha die Carolien,

Leuk je weer te zien hier. Het is hier inderdaad al heel lang heel rustig. Ik kijk nog wel elke dag of er leven is, maar over het algemeen gebeurt er zeer weinig behalve af en toe iemand die reclame probeert te maken. Jammer want het was altijd best gezellig hier op het forum.

Ik heb helaas geen ervaring met de sieraden waar je over schrijft. Geen idee hoeveel anderen hier nog wel regelmatig komen kijken of er ervaringen uit te wisselen zijn. Ik hoop dat iemand nog reageert om je wat nuttige info te geven.

Ik ken ook eerlijk gezegd niemand die dit soort sieraden zelf gebruikt of voor kinderen aangeschaft heeft. Ik kan eens in een paar groepsapps waarin ik zit informeren of er mensen zijn met ervaringen. Misschien dat ik op die manier alsnog iets voor je kan betekenen.

Groetekes, Sje


#3

Ha trouw ikkeben lid Sje!

Het was idd altijd heel gezellig op ikkeben, een periode lang voelde ik me gewoon verslaafd, steeds even kijken of er nog nieuwe berichten of reacties waren. De meldtopics waar je je hoogzwanger elke dag even moest melden zodat we volop mee konden leven met de laatste loodjes… Maar ja, dat is inmiddels ook al weer een paar jaar geleden.

Een hele tijd geleden heb ik het ook nog eens geprobeerd maar volgens mij was jij toen ook 1 van de weinigen, of misschien wel de enigste die reageerde. Jammer idd.

Altijd goed natuurlijk als je wat op andere sites/groepsapps navraag te doen, wie weet levert het me nog wat info op!

Hoe gaat het met jou en je kids, als ik me goed herinner 2 meiden?

Groetjes Carolien

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers


#4

haha even mn ticker aangepast, stonden nog op 2 en 5 jaar oud…
de tijd vliegt!

Babytickers


#5

Ja klopt, 2 meiden. De oudste is inmiddels 13 en zit in 2 atheneum. De jongste wordt bijna 12 en zit in groep 8.
Niet normaal zo hard als het gaat!

Verder alles gewoon op rolletjes, geen bijzonderheden, dus mag niet klagen!

Groetekes, Sje