Ervaring dermocare

Gebruikt er iemand van jullie dermocare? Ivm een gevoelig huidje gebruiken we neutral badschuim, shampoo etc. Nou is dat bijna op en wil ik iets anders proberen. Zwitsal is geen optie, daar reageerd julian op. Ik weet alleen niet hoe de dermocare ruikt, dat moet ik nog even uittesten

Gr Sandra

Dermocare ken ik eigenlijk niet, dus kan je hier geen raad over geven. Wij gebruiken altijd Natalis. Dit zat in het kraampakket en het bevalt erg goed. Het is vrij van parfum en vooral de olie werkt erg goed bij een droog huidje. Je kunt dit ook bestellen via babyshoppen.com en je hebt er van alles van.

Hoi,

Ook ik heb geen ervaring met dermocare. Senna heeft ook een gevoelige huid en ook wij hebben nu natalis uit kraampakket. Verder gebruik ik balneum extra vettende badolie en hoor van mijn vriendin dat de spullen van weleda ook erg goed zijn, maar wel prijzig.
Succes ermee, ben benieuwd wat het gaat worden?

Groet Vanessa mama van Senna.

De producten van Natalis, zijn die ook geurloos? Ik zou nu best iets met een luchtje willen. Of zorgt dat juist weer voor irritatie/droge huid?

Gr Sandra

hoi Sandra, de producten van natalis zijn inderdaad geurloos, behalve de haarlotion geloof ik. Maar liever een glad huidje dan een lekker ruikend huidje, niet dan? Ik doe altijd een beetje zwitsal haargel in Anouks haren, zo ruikt ze toch nog lekker naar Zwitsal maar heeft ze er verder geen last van. Balneum schijnt ook heel goed te werken, en hier op het cb adviseren ze vooral zemelenbad (badschuim) in het badje te doen. Veel succes met het uittesten, grt. Sabine

Sann,

Kijk uit met hydrocortison, daar zitten hormonen in, mag je alleen als kuur gebruiken en dan erg dun smeren.

Groet Vanessa mama van Senna.

Zeker heb ik liever een glad huidje dan lekker ruiken en geen glad huidje. Ik heb nog gekeken bij de drogist, van dermocare heb je niet eens bodylotion. Alleen badderspullen. En van natusan hebben ze alleen olie. Dus dan blijven we misschien toch maar Neutral gebruiken.

Gr Sandra

Een week geleden kwam ik toevallig in de stad de producten van Natalis tegen. Ik heb de bodymilk en haarlotion meegenomen. En het ruikt super lekker, en droogt zijn huidje niet uit. Bedankt dames, voor de tip!! Volgende keer ga ik ook de douchegel etc halen.

Gr Sandra

Hoi Sandra, las dat jij de producten van Natalis in de winkel hebt gekocht. Weet je toevallig nog bij welke winkel? Ik moet ze nl. elke keer via internet bestellen, gaat prima, maar even halen is natuurlijk veel gemakkelijker. Ik hoor het wel. Gr, Sabine

Bij de jumbo heb je het hele assortiment.

Gr Sandra