Erik tot 10 telt?

Op het kdv gaan ze vóór het fruit eten altijd een boekje lezen, liedjes zingen en tot 10 tellen. Ook thuis tellen we wel eens. Met boekje lezen bijvoorbeeld: hoe veel vogels, bomen, etc. staan er op het plaatje? En ineens heeft Erik het door. Hij telt nu zelf tot 10, ben zo trots!

Hoe Erik telt: “Eén, tee, drie, vier, vijf, zes, zeben, ach, negen, tien.” En dan met die vingertjes erbij wat nog helemaal nergens op slaat, maar wat ze op het kdv altijd doen.

Ik vind 'm een topper, haha. Sorry dames, moest het even kwijt!

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/upihp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 19 Feb 2010 19:42:10

Gewijzigd door - Mriek op 19 Feb 2010 19:42:43

Wat kun je dan trots zijn he! Super goed erik zeg.

Gr Patries

Ha ha ha daar mag je ook heel trots op zijn hoor Mriek. Morgan komt niet verder dan een tee

Groetjes,

Michèle

ONGELOFELIJK MRIEK, WAT EEN MIRAKEL! Ik vind het zeer, zeer, zeer echt abnormaal goed van Erik! Echt! Wauw. En jij maar zeggen dat hij niet zo snel was met lopen (toch?). Vind je het gek, hij was in zijn hoofd al een dril-loopritme aan het oefenen, om op te marcheren: 1-2 in de maat, 3-4 en zo verder. Hij is echt GENIAAL. Ik ben al blij als Eva ‘bébé’ zegt. Laatst zei ze wel ‘goddel’ in de auto, toen we het over een gordel hadden. Dat vonden wij erg goed, maar Erik slaat alles. Ben met recht trots!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wooow dat is wel heel goed zeg! mag je zeker heel erg trots op zijn! Wat zal hij later goed zijn in wiskunde

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

@Michèle: drie maanden geleden kwam Erik ook nog niet veel verder dan ‘tee’ hoor…haha. Wie weet dat Morgan over een paar maanden ook tot 10 telt!

@Rainbow: ‘goddel’. Lief! Toch een heel belangrijk woord om te kennen. Safety first! Moet wel even plaatsvervangend blozen hoor, door je reactie. Als Erik zou weten dat de mama van Eva het zó goed vindt, dan zou 'ie helemaal naast z’n schoenen gaan lopen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat super goed van Erik! Daar mag je idd trots op zijn.

Liefs

Oh eerst loopt hij iets achter (met lopen) en nu reist hij boven alle ikkebenners uit… TOP!!

@Mriek, het IS toch ook hartstikke goed? Ik heb nog nooit gehoord dat zo’n klein kindje al zo goed kan tellen! Hihihi, vandaag in die auto zeiden wij iets over ‘hoger’ en toen hoorden we op de achterbank: ‘Oooogur!’ Ze doet nu echt klanken na, zo leuk! Enne…Erik mag dan inderdaad erg goed kunnen tellen, hij mag niet naast zijn kleine gympjes gaan lopen he? Hij moet wel zijn plaats kennen hier, mister number!

Tuurlijk is het goed, maar wil niet overkomen als zo’n moeder die met d’r kind loopt te snakken, snappie? Elk kind is weer goed in iets anders en mijn kind is niet beter of slechter dan elk ander kind, dat is eigenlijk wat ik bedoel. Denk dus ook niet dat Erik snel naast z’n schoenen zal gaan lopen, daar passen wij hier wel voor op. En anders heeft 'ie altijd z’n surrogaat-ikkeben-mama’s nog die daar op letten…

Dat nazeggen is leuk, hè? Daar begint het allemaal mee. Voor je het weet kletst Eva je ook de oren van het hoofd! Nu oppassen ook met scheldwoorden hoor, voor je het weet…zo’n kleintje dat k*t zegt, is niet echt charmant…dat hadden wij hier laatst…gelukkig is 'ie het alweer vergeten, maar oh jee…dat wil je toch niet.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik vind het niet zo over komen hoor. en het is toch gewoon goed van hem.

Liefs

Precies Kikie, vind ik ook hoor. Mriek is te bescheiden…

Jeetje wat knap!!! Echt hoor…volgens mij zijn er maar heel weinig kindjes die dit op die leeftijd kunnen. Wow tuurlijk ben je SUPER trots!!!
En je komt zeker niet over als een moeder die een beetje loopt te pochen…dit is iets om echt enorm trots op te zijn en mag je van de daken schreeuwen, hahaha

Op naar de 20, haha!! Nee hoor eerst hier maar even van genieten.
Top Erik!!!

Allang fijn dat ik niet snakkerig overkom, maarre…bescheiden?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Amai wat slim van Erik!
Hier komen we ook niet verder dan een “tee”
Echt sjik dat hij het al zo goed kan hoor!
Daar mag je apen trots op zijn.

Liefs
Tanja

@ Mriek. Noordelingen he. Doe maar normaal dan doe je gek genoeg.
Vind het echt superknap van Erik. En daar mag je best mee pronken.

Groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@Appellientje: dat zou zomaar kunnen inderdaad. Hoe vaak me dat wel niet gezegd is door mijn opa en oma’s: “Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.” Dat zit er helemaal ingebakken.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wowwwwwww Toppie Erik!!!

En Mriek daar mag je indd trots op zijn en das geen opscheppen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Jeetje wat ontzettend knap.

Echt super dat hij dit nu al kan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Nou, daar mag je zeker heel trots op zijn!!
Wauw wat goed!!

Liefs, Anne