Erik jarig/ echt vandaag!

PROFICIAT jongen … een hele leuke gezellige dag met veel kadoos!!
Dacht echt dat er 6 juni stond maar zie nu dat er 8 staat… heb je hé met nachtdiensten. Dacht ik ook eens alert te zijn … NIET DUS!

SORRY maar toch een dikke knuffel van Jurian & Levi & Lizette

Gewijzigd door - mini-boy op 06 Jun 2011 00:15:00

Hihi, toch lief van je. Maar desondanks de vraag aan Kim om dit topic te sluiten/verwijderen, mag je woensdga een nieuwe aanmaken mini-boy

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Bakmama, dat is ook wel een leuk idee. Dan doen we dat. Bij deze: nog 2 nachtjes slapen, spannend!

Groetjes,
M

erg leuk haha, maar Mriek wat zijn de plannen voor zijn feest?

Ieh, nog maar 1 nachtje inderdaad!

@Inge, morgen ben ik vrij. 's Ochtends komt oma met onze 2 nichtjes en 's middags de andere oma + opa en nog een oom en tante van mij. Donderdag gaat Erik op het kdv trakteren en komende zondagmiddag vieren we het groots voor de hele familie. Da’s het ongeveer

Groetjes,
M

Zozo, die Erik heeft dus driedubbelfeest, omdat hij 3 jaar wordt?!

Nog maar 1 nachtje, spannend!

Liefs, Anne

Haha Anne, je zou haast denken dat we het inderdaad expres zo hebben gepland.

Groetjes,
M

Nog 9 uurtjes te gaan ERIK … en dan … peuterpuber gedrag verwijderen

Kadoos hebben papa en mama al klaar staan zeker en vanavond de slingers ophangen… !!

Yes mini-boy, vanavond de slingers ophangen! Ons cadeau moet nog bezorgd worden, is het er morgen niet dan krijgt hij het zondag. Hij krijgt morgen genoeg cadeaus van de anderen, dus zal het hem niet opvallen dat ons cadeau er nog niet is (als tenminste niemand hem vraagt wat hij van ons heeft gekregen…). En idd: adieu PPT!

Groetjes,
M

PPT verwijderen?? Whaaaaaaaaaaa

`t word alleen maar erger! ahahahahaha

Ik hoop voor jullie dat het cadeau nog bezorgt gaat worden…
En mensen gaan toch wel vragen wat hij van papa en mama heeft gekregen… (moet je ze bij de deur maar vast vertellen dat ze daar niet naar moeten vragen) hahaha!

Liefs, Melanie

En, issie ook al zo zenuwachtig?

Meisje hier vraagt al 3 weken (sinds de verjaardag van dr broer) elke dag: “Nenne jarig? HOERAAA!”

Morgen is het dan eindelijk zover. Jullie ook veel versierplezier vanavond

E en E, dat is ook zo. Samen jarig! Wat schattig dat meisje-E al zo nerveus is. Erik volgens mij niet, maar hij weet dondersgoed wat er te gebeuren staat, dat wel. Haha Melanie, ik zal het bezoek duidelijk van tevoren instrueren dat ze vooral hun mond moeten houden. En bakmama, ik hou me vast aan jouw hoopvolle verhaal; mondig vind ik niet erg (dat is meneertje al best wel), maar die domme driftbuien…geen geduld voor.

Groetjes,
M

Haha tja… die kans zit erin dat t hier nu juist gaat beginnen…
Moet zeggen dat t tot nu toe meevalt. We hebben welgeteld 1 echte driftbui gehad, maar ook dat was met een half uurtje over. (niet dat ze altijd braaf meekomt en het overal mee eens is hoor. Als ze wat anders wil laat ze het gerust horen. Maar de échte, échte driftbuien gelukkig dus nog zeer sporadisch. Bij N. begon dat al met 1,5… en duurde tot eh… 5, en nu ook nog zeldzaam )
Nu is het bij haar ook nog wel heel makkelijk: Doe je moeilijk? Ga je naar bed! En dan gaat ze dus nog slapen ook, hahahaha.

Lieve Erik,

Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele leuke dag.
Uiteraard ook gefeliciteerd voor je papa en mama.

Dikke knuffel!

Groetjes,
Sandra

Lieve Erik, van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!! Ik hoop dat je een super mooie dag hebt met papa en mama, en dat je allemaal mooie kado’s krijgt!!!

Mriek , gefeliciteerd meid, 3 jaar alweer!!!

liefs woezel

Erik, van harte gefeliciteerd met je 3de verjaardag. Hele gezellige dag

Ook via hier,

Hieper de piep hoeraaaaaaaaaa!

Gefeliciteerd Erik, Mriek en man!

Geniet van deze dag!!

Liefs, Melanie

Thnx dames! We kwamen vanmorgen beneden, Erik zal alle slingers en ballonnen en begon te zingen: “Ik ben jarig, ik ben jarig, etc.” Zo schattig. Ons cadeau wordt vandaag geleverd als het goed is, dus dat is fijn. Ja joh, drie jaar alweer. Ongelooflijk!

Groetjes,
M

Van harte gefeliciteerd!
Jeetje, alweer 3 jaar…

Maar er een fijne dag van!

Lilypie First Birthday tickers

Erik, van harte!!!
En laat het ze allemaal maar weten dat je jarig bent!

Liefs, Anne