Erik helemaal blij is

met z’n nieuwe loopfiets?

Hij sjeest er zo op weg, vanmiddag namen we hem mee naar de dierentuin en hij ging als een speer. Wat ideaal! Erik fietsend voor ons uit (hij luisterde prima als wij ‘stop’ riepen) en wij daarachter lopend. Geen gedoe met buggy duwen of een kind dat naast je aan de hand meesjokt. Een echte aanrader!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat een stoere fiets!!!Zowieso een stoere foto!!! De loopfiets van bo is nog net iets te klein , maar goed, bo heeft nog een paar maandjes te gaan voordat hij net zo oud is als Erik!!

Wat leuk zeg dat de middag zo geslaagd was!! En wat goed dat hij ook zo mooi luisterde!! Was een top middag dus!!

liefs woezel

Noah heeft ook zo`n fiets… hij kan er alleen nog niet goed op (voor maanden geleden) maar hij is flink gegroeit wat ik kan zien aan zn broeken, dus zal het ook maar eens even weer proberen :smiley:

Maar wat ziet ie er lekker stoer uit zo!

Liefs, Melanie

Het was zeker een geslaagde middag! Afgesloten met een happie bij de McDonald’s, dus het kon zeker niet meer stuk

En Erik vond zichzelf ook heel stoer. Hij riep een paar keer: “Ik hele grote motor, BROEM BROEM!”

Groetjes,
M

aaah wat schattig!! hahahahahaha, nou een aflsuiting bij de mac is zeker een feestje!!! Poeh zeg, die erik is vandaag lekker verwend!! Mag ook op zijn tijd!!

liefs woezel

oh wat een stoere fiets! Ik zie mezelf over een paar jaar ook helemaal met mn zoontje zo, geweldig!
En ja, de mac, das altijd een feestje!

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Af en toe mag het inderdaad, maar nu weer even over op droog brood en water

@Ineke, voor je het weet is het zover!

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/7MuGp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 20 Feb 2011 09:44:28

@ Mriek erik krijgt dus ook alleen in het weekend een normale hap???

Maar wat een lekker mannetje zeg en zo stoer op zijn fiets. Hier wordt de driewieler driftig als loopfiets gebruikt…

Groetjes,

Michèle

Jij snapt het, Michèle

Erik kon ook nooit fietsen op z’n driewieler, vandaar ook mede deze omschakeling.

Groetjes,
M

Wat een leuke foto, echt een superstoere fiets.

Misschien een stomme vraag, maar heeft het voor ons nog zin om zo’n fiets te kopen? Ik heb zoiets van meestal gaan ze toch rond hun 3e verjaardag op een fiets met zijwieltjes fietsen of vergis ik me nu?

Tim trapt wel zelf op zijn traktor en zijn duwfietsje.

Groetjes,
Sandra

@ Sandra volgens mij kunnen die loop tot 6 jaar of zo.

Groetjes,

Michèle

Deze fiets kan tot en met het 6e jaar, Sandra. En ik zou juist deze fiets kopen en geen fiets met zijwieltjes doen, omdat ze veel beter hun evenwichtsgevoel oefenen met zo’n fiets dan met zijwieltjes. De overgang naar fietsen op een gewone fiets is dan veel makkelijker. Echt hoor! Ik heb er trouwens geen aandelen in

Groetjes,
M

Stoer!!!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

hahaha wat stoer!! was het leuk in de dierentuin? welke zijn jullie geweest?
Wat wordt hij toch groot Mriek… de tijden vliegen lijkt wel!

De tijd vliegt ontzettend, ik vind elk jaar sneller gaan dan het vorige. In juni wordt meneer alweer 3!

Wij hebben een abbo voor het dierenpark in Emmen, dus daar gaan we vaak heen. Met dit koude winterweer weinig te beleven (alleen de olifanten en flamingo’s stonden buiten), maar dat is het voordeel van een abbo: even gluren, rondje lopen en weer naar buiten.

Groetjes,
M