Erik 1 jaar, 8 juni 2009

Hier na 4 dagen inleiding ook een spoedkeizersnee en ik was dolblij om te horen dat ik nooit meer ingeleid mocht worden. Hier wordt bij nummer 2 ook getekend voor een keizersnee. Ik kon alleen niet zo snel al op me zij slapen, maar ik had ook een iets grotere glimlach dan normaal. Morgan is er nog net niet uitgerukt zo snel moest het allemaal gaan.

Groetjes,

Michèle

he super joh dat je t met t weer ook zo hebt getroffen!
tja Daan denkt er iets milder over, maar is het absoluut wel over eens dat we er samen achter moeten staan, zoals ook bij de eerste. Daan was er al veel langer klaar voor dan ik en hij heeft heel geduldig gewacht een tweede zou hij wel leuk vinden maar hij vind t niet superbelangrijk. dus ach de tijd zal t leren, maar idd ook niet het idee ‘ik doe t zo nog een keertje’ absoluut niet. Alles is gelukkig gewoon goed gegaan hoor met de bevalling, geen enge dingen gelukkig. ik ben ook erg blij te horen dat er nog iemand is die er zo over denkt, hier in mijn omgeving kon daar geen begrip voor worden uitgebracht. behalve door m’n ouders want bij mijn moeder was de bevalling precies het zelfde gegaan. uiteindelijk hebben mijn ouders er samen wel nog voor gekozen voor meer kinderen maar daar is dus wel telkens ruim twee jaar overheen gegaan. maar zij kan me mijn idee dus wel heel goed voorstellen. dus daarom zeg ik de tijd zal het leren

liefs,
Rinske

Ik begrijp je dus volkomen hoor. Hier gelukkig wel begrip voor het standpunt, maar tegelijkertijd vaak de opmerking ‘over een jaar denk je er vast heeeel anders over’. En dan voel je je weer iets minder begrepen. Nou ja, we zullen zien. Nu kan ik me niet voorstellen ooit van mening te zullen veranderen, maar ja…zeg nooit nooit hè? Dus we zullen zien wat de tijd ons brengt. Maar ben nu iig heel stellig in het ‘nooit weer’.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

in ieder geval nooit meer op de natuurlijke manier hahaha
hier idd ook snel ‘ach over een tijdje ben je het allemaal weer vergeten’, nou in dit geval mooi niet! dus ik begin er ook niet zo snel meer over en laat t maar een beetje in het midden wanneer er anderen vragen of er nog een tweede komt.

he maar echt super dat t feestje zo is geslaagd zeg! hier nog een paar maandjes wachten maar ik zit ook volop te verzinnen, hopelijk is t dan ook nog lekker weer en kunnen we ook in de tuin zitten.

liefs,
Rinske

Ja joh, het kan in september ook nog supermooi weer zijn. Ik zal alvast beginnen met duimen!

Hebben jullie al ideeën over de eerste verjaardag? Cadeautje, etc.?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

ja vorig jaar met d’r geboorte was het ook nog heerlijk weer, dus ik hoop ook echt dat dat dit jaar ook zo is.
en cadeautjes…ik denk dat wij toch ook maar voor een loopwagentje gaan. en van de mensen die komen weet ik het echt nog niet, geen knuffels ofzo die heeft ze al wel genoeg maar dan boekjes, speelgoed waar ze echt wat van kan leren e.d. vind ik wel weer leuk.

liefs,
Rinske

Zo’n loopkarretje is inderdaad heel leuk. En wij hebben dus ook duplo en zo gekregen, dat is ook heel lang leuk. Ben het met je eens dat knuffels niet zo denderend zijn, die hebben ze vaak al. Erik heeft zondag nog wel een beer gekregen en toen dacht ik al: jammer. Haha. Maar ja, het was er gelukkig maar eentje. Je kan ook bij de mensen die komen aangeven wat je wel en vooral niet wilt, dat kan natuurlijk altijd.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

duplo is idd ook een erg goed idee.
ik heb ook een eigen website gemaakt voor lindsey, staan vooral een hele hoop foto’s op, misschien dat ik daar gewoon een topic inzet met een verlanglijstje en dan maar hopen dat ze er ook wat mee doen haha

liefs,
Rinske

Je kan het altijd doen, dan heb je er tenminste alles aan gedaan en kan Lindsey je nooit iets kwalijk nemen…

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

hahaha precies
heb t idee eigenlijk van mn broer gepikt, zij hadden het gedaan met het geboortefeesje van hun dochter, gewoon op de site een verlanglijstje en dan kan je het ook echt afstrepen. natuurlijk zitten er dan ook nog wel dingetje bij die je niet hebt gevraagd maar meestal zijn het dan toch wel dingetjes waar je zelf niet aan hebt gedacht en is het alleen maar leuk.

liefs,
Rinske

Is inderdaad een goed idee. Mensen vragen je toch meestal of er nog wensen zijn, dus dan is dat maar meteen duidelijk. Op welke dag is Lindsey precies jarig?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Ooh Mriek…beetje late reacitie maar Erik is net als mij een tweeling! en dat is ooowww zo’n mooi sterrenbeeld haha

Rico is ook in september jarig de 24ste…hoop dat het dan nog lekker weer is maar goed dat zal wel niet echt meer.
Hij krijgt in ieder geval taart, en er komt bezoek s’middags.
iedereen krijgt een uitnodiging van poohbeer namens Rico natuurlijk
slingers hangen we op en hij mag alles doen waar hij zin in heeft, behalve de boel slopen want ben natuurlijk wel goed verzekerd maar ja

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 17 Jun 2009 14:27:04

heeee das een goed idee rinske dat kan ik straks bij dylano’s website ook wel doen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Als jij het zegt Inge, dan ga ik er maar vanuit dat tweeling een heel goed sterrenbeeld is!

En september kan echt nog een mooie maand zijn toch? Ik hoop natuurlijk op droog en zonnig weer op Rico’s verjaardag. Wanneer precies?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker