Ergens anders beter slapen

Hallo,

Onze dochter van bijna 13 maanden is nooit een hele goede slaapster geweest. Vanaf 3 maanden tot 8 maanden was er niks aan de hand en sliep ze 's nachts door, overdag was het wisselend. Van 8 tot 11 maanden hadden we 's nachts vaak drama en hebben we veel met haar in bed geslapen. We verzonnen altijd wel een excuus voor haar (soms was er ook echt wat!); oorpijn, druk geweest,wennen na ziekenhuis opname door rotavirus, verhuizing, warm, enz… Uiteindelijk 2 avonden even moeten laten huilen en het was weer goed!

Nou zijn we net 3 weken in Spanje geweest en daar sliep ze al helemaal geweldig, overdag 3 uur en 's nachts van 8 tot half 9! Eenmaal thuisgekomen was het weer mis, 4 nachten achter elkaar. Toevallig vannacht wel weer goed.

Wat mij opvalt is dat ze bij mijn ouders ofmijn schoonmoeder of op vakantie ergens altijd beter slaapt dan thuis… Herkent iemand dit? Waar zou dat aan kunnen liggen?

Nou is mijn man ziek en zijn we bang dat Kiki misschien ook wat last heeft van haar buikje. Ze eet ook slechter en is wat jengelig… Of is dat weer zo’n verdomde sprong???

Ik heb deze week serieus overwogen om haar ledikant te vervangen door haar campingbed… Daar slaapt ze veel beter in!

Alvast bedankt!

bedje anders zetten kan ook helpen.

misschien thuis meer lawaai op straat ofzo

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Kan ik eens proberen ja!