Erg weinig slaap,(te)veel energie

Ook juist dan geld deze regel. Je hebt er niks aan nl om het s avonds wel te doen ens nachts niet, dat is niet duidelijk. Het duurt een paar dagen, maar keert de rust terug en gaat er een wereld voor je open. Ik ben bang dat wij ons ventje van bijna 9 maanden, ook zo zullen moeten gaan benaderen. Er lijkt uit zichzelf al wat verbetering te komen dus dat wacht ik nog even af.
Succes hoor !

ik was in het begin ook een beetje onzeker, wat ik nu moest doen. Naar hem toe, of niet? Speen erin, of niet? Muziekje aan, of niet? Ga zo maar door. Nu we een vaste regel hebben, het allebei doen en het overal en altijd toepassen gaat het goed. Luca weet wanneer hij moet slapen, en doet dit ook. Welliswaar niet voor uren, maar dat is nou eenmaal zo. Snachts gaat het meestal wel goed. Alleen irritant als opa’s en oma;s komen oppassen die dit lastig vinden. Maar goed, dan slaapt hij maar een dagje minder goed!

Ik ben hartstikke blij,want ons meisje heeft de afgelopen nachten(2) de gehele nacht doorgeslapen!!!Om 19:30 slapen en tussen 7:00 en 7:30 wakker en om 10:00 weer slapen en dat voor 2 uur!!

Woww…ze gaat het leren haha

Meiden bedankt voor jullie medeleven en tips!!