vandaag super goeie dag gehad, hij word al veel relaxter en sliep super!! wist niet wat me overkwam vandaag… zou het spul aanslaan?? geef nu half theelepeltje per fles… ben benieuwd of het nu blijvend is en niet een gelukdag…
Erg onrustige baby 15 weken, darmkrampjes?
Ben heel blij voor je… Hoop en duim voor je dat dit een vervolg krijgt! Dan kan je ook zeker meer genieten van hem hé… Hier juist vandaag beetje dip dag maar dat hoort er af en toe bij… het merendeel is genieten hier. Dat wens ik jou/jullie ook. En grote kans dat dit spul nu aanslaat …
gaat nog goed, heeft nog wel last van krampjes maar veel minder… alleen komt ie s’nachts nog wel soms 2x… mijn dochter was daar toch makkelijker in… hij komt meestal nog rond 12 uur, half 1 en dan weer om 4 uur… dacht misschien word dat nu ook beter, maar nog niet… misschien wil ik ook wel te snel maar ja dat krijg je als je dochter toen al met 8 weken van 7 uur sávonds sliep tot 8 uur s’ochtends!!! moet denk toch maar geduld hebben…
Probeer (ondanks je geduld) wel de flessen kleiner te maken. Dit werkte hier heel erg goed. Levi heeft snacht nooit volle flessen gekregen altijd van 90cc. En was dus al heel snel van de nachtvoeding af…
Maak je hem niet wakker om 23.00 uur voor een flesje?
nou dit deed ik met mijn dochtertje wel, maar heb het al verschillende keren met hem gedaan en komt dan elke keer weer om de 3 uur. net of ik hem dan uit het ritme haal of zo… dus nu laat ik hem zelf komen… dit is soms al om half 11 maar soms ook om 1 uur pas… geef rond 11 uur nog 180 water + poeder en rond 3/4 uur 120 water… moet het misschien inderdaad afbouwen… hield het bij jullie dan ineens op dat ie kwam?? dit is namelijk helemaal nieuw voor mij… hij word dan wakker en heeft dan ook echt honger naar mijn idee. wil ook wel wat rijstebloem toevoegen, maar darmpjes worden net wat rustiger dus om dit nu al te doen…
Rijstebloem zou ik niet doen, helemaal niet nu hij nog zo in die krampjesfase zit. En daarbij: je kan doorslapen er niet mee forceren, dat komt wel.
Groetjes,
M