Ik hoop dat het te maken heeft met de vakantie en het uit ritme zijn, want het is erg irritant. Zowel Max als Eva gaat erg moeizaam naar bed. Ze zijn duidelijk moe, misschien zelfs oververmoeid, maar ze gaan alletwee enorm gillen zodra ze moeten liggen en we de kamer uitgaan! Ze raken echt buiten zinnen, bijna eng. Helemaal rood, krijsMax temmen we met wat melk, maar Eva moet echt een enorm bedproces doorlopen. Elke keer verzint ze iets om ons te lokken. Als ik dan 1x niet meer kom, wordt ze nog veel kwader. Ze valt wel in slaap, maar dan heeft ze Max weer wakker gemaakt en zijn we zo drie kwartier verder.
Vandaag was het weer rampzalig, uit het niets. Ik heb geen kind aan ze gehad, de hele dag niet en opeens werden ze beiden knettergek. Ik ben helemaal niet lekker en wilde ontspannen in bad, maar ik kreeg de kans niet. Ik werd echt boos op haar. Uiteindelijk heeft papa haar in slaap gekregen. Ik ben er zoooo klaar mee. Zeker omdat ze het alletwee hebben! Voorheen gingen ze liggen en sliepen ze meteen. Nu ben ik weer terug bij een fles voor Max, ik wil gewoon dat hij gaat slapen! Ze slapen wel de hele dag door, ik moet ze altijd wakker maken als ze op moeten staan. Ze liggen er uiterlijk half 8 in. Eef slaapt niet meer overdag, Max nog twee keer.
Waar komt dit nou vandaan en wat kan ik er aan doen?
Groetjes Rainbow