Hoi,
Heb misschien ook een andere oorzaak gevonden , na het fruit eten vanmiddag, heeft hij zijn hele maag inhoud er uit gespuugd! Echt alles zat er onder! Heb Tom getemp, ja hoor 38,3.
Niet super hoog, maar ik denk dat er ook een klein virus achter zit. Heb hem lekker gedouched, nog wat drinken gedaan, en in bed gestopt, en hij viel meteen in slaap. De arme schat.
Ik weet zeker dat het voor hem ook erg wennen is, tja het hoort erbij, ben wel blij dat het een kleinschalig kinderdagverblijf is , max 12 kindjes, van 0 tot 4 jaar. Tom kan nu wel redelijk tegen prikkels, maar dat is zeker wel anders geweest. Ik denk dat als we Tom 4 maanden terug naar het kdv gedaan hadden, hij er niet tegen had gekunt, terwijl het nu heel goed gaat. Behalve dan dat hij een stuk vermoeider is, als hij thuis komt. Is ergens ook wel logisch natuurlijk, wat jij zelf ook zegt Mriek, als jezelf binnen komt, wordt je al half hysterisch van de drukte, en dat is maar voor een paar minuten, die kleintjes zijn er de hele dag!
liefs woezel