Erg lage temp en zweten

Hoi,

Onze dochter heeft al sinds haar geboorte een gemiddeld lage temp van rond de 35,5 graden. Nu heeft de kinderarts daar al een paar keer van gezegd dat het niet erg is en dat het vanzelf wel een keer wat hoger zal worden als ze wat ouder is.
Maar wat ze nog nooit heeft gehad is dat ze s’nachts erg zweet en dan op dezelfde temp. blijft. Normaal als ze zweet is ze warmer zo rond de 36,5 graden.
Maar nu blijft ze maar op en rond de 35,5 graden hangen.

Nu ga ik morgen wel even bellen maar moet ik me zorgen maken?

groetjes

lon106

Drinkt ze ook heel veel??? En ruikt de urine ook anders?
Je zou altijd eens kunnen vragen om de suiker te laten testen.

Succes.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi,

De ha denk dat het komt door het weer en dat ze daar last van heeft.
Drinken doet ze voldoende en dat houden we ook keurig in de gaten moet wel want ze heeft ernstige obstipatie. Haar urine is ook normaal.
Ik had wel even zitten denken aan suiker maar gezien ze goed drink maar niet veel en de urine goed is ga ik uit van het weer. Ze slaapt nu vannacht in een shortrama en een laken. We wachten het even af. Gisteren zweete ze nog behoorlijk maar toen sliep ze in een volledige pyama en een laken. Is het niet over ga ik dinsdag toch wel even weer bellen.

groetjes

lon106

Ik hoop dat je kindje een goeie nacht heeft gehad. Hoe ging het zweten vanacht?
Je kan altijd de ha bellen als je het niet vertrouwd.

Succes

Lilypie Second Birthday tickers

ging het beter vannacht met jullie meiske ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hoi,

Ze was niet meer doornat maar had nog wel gezweet. Vandaag zou het weer wat kouder ( tot nu toe hier nog niet) zijn dus afwachten anders hang ik morgen weer aan de lijn.
Ze is niet ziek of zo ook niet hangerig maar ja kletsnat wakker worden is het ook niet. Als ze nu een hogere temp had ala.
Maar goed het is al beter dan donderdag.

Groetjes

lon106