Erg hoesten en weigert hoestdrankje

ruben is verkouden en hoest net een zeehondje…
nu heb ik dokter ff gebeld en die adviseerd bisolvon voor kids
(hij heeft geen koorts en is verder goed te pas)
gisteren ben ik er mee begonnen en het ging tot vanmorgen goed…lekker vond ie het niet maar hij slikte het door…
sinda vandaag weigert ie het lepeltje met drankje…en als ik het wel naar binnen giet, gooit ie zijn tong aar buiten met het meeste van het drankje…
iemand nog tips hoe ik dit aan moet pakken???

groetjes!!

karin

Spuitje. Bij de apotheek kun je zo spuitjes halen (geen idee of het wat kost maar dat zal niet in de euro’s lopen).

Kleine man half in ligstand in de houdgreep en hoestsiroop via de wang spuiten.

Groetekes, Sje

ok…dat is het proberen waard!
straks direkt even langs apotheek!

maarre…krijgt ie zo geen enorme hekel aan hoestdrank??

groetjes!

karin

Geen idee of-ie daar een hekel aan krijgt. Hij wordt natuurlijk ook steeds ouder en steeds meer voor rede vatbaar dus tegen de tijd dat-ie weer zo’n zeehondjeshoest heeft, gewoon maar zien hoe de vlag er dan bij hangt.

Groetekes, Sje

HOi,

Bisolon kan je ook door de melk of een beejte limo doen. Mijn dochter vond het ook nooit lekker maar door de melk merkte ze het niet.

groetjes,

lon106

heb het spuitje geprobeerd, vond ie niet leuk maar was het zo vergeten.

@lon106…dat wist ik niet dat dat kon…werkt het dan nog wel goed???

groetjes!!

karin

Tof dat het spuitje werkt!

Groetekes, Sje

@ sje! ja vond ik ook al! het was even brullen toen ging ie smakken en weg was het hahaha

groetjes!!

karin

Melk maakt slijm aan, dus als het een slijmhoestje is niet door de melk doen. Toen die van ons klein waren hadden we bucklys hoestsiroop ( of hoe je dat ook schrijft ) heel ouderwets ( ik had hem vroeger ook ) en super lekker voor de kinders, een andere kreef ik dr niet in. Hahaha ze wilden hem zo ook wel. Maar helaas de pindakaas, kwam ik er nu achter dat deze niet meer te krijgen is en dat terwijl hij goed wertje. Bisolvon heb ik wel eens gehad maar die was erg bitter, maar inmiddels hebben ze dat aangepast qua smaak. Tof dat het spuitje werkt ook al doe je dat niet graag om zon manier.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hoi,

Melk maakt inderdaad slijm aan echter we zitten hier op babyforum dus veel anders drinken die moppie’s nog niet. Staat zelfs in de handleiding van de bisovlon druppels en werkt netzo goed. is er zpeciaal voor ontwikkeld.

Maar goed dat het spuitje helpt.

groetjes

lon106

Hoi hoi,

vervelend he als ze het niet willen, Lisa trekt ook zo’n akelig gezicht als ze het krijgt… die is ook al ruim een week aan de hoest… ik moet zeggen de Bisolvon werkt wel goed, maakt het slijm goed los… ik maak Lisa aan het lachen en giet het er dan snel in, zo ver mogelijk achterin hihi… maar als een spuitje werkt ook prima toch!!! Veel beterschap

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

spuitje is niet leuk om te doen maar ze hebben er maar even ongemak van…
ruben vertikte het om dat spul door te slikken…hij werkte het zo met zijn tong naar buiten…
doordat je het tegen zijn wang spuit moet ie wel slikken!
(dank aan sje)
dus hier was het de gouden tip!
ruben’s hoest is over en mama is weer blij!

oja…het zal misschien wel door de melk mogen maar denk zelf dat gewoon puur beter is…maar das mijn mening…

groetjes!

karin