Erg geschrokken, zwembad!

Hoi meiden,

Enige tijd geleden hadden jullie een discussie of nou ja een gesprek over het zwembadje in de tuin en het wel of niet even weglopen.
Hier mijn ervaring.

Gisteren zat moppie met haar nichtje van 5 in het buitenzwembadje. Een klein laagje. Wij zaten er naast aan de eettafel met een groepje mensen. Op eens zie ik mijn man opschieten en mijn dochter boven water trekken! Niemand had ook maar iets in de gaten. Wij ook niet en we zaten er met ons neus bovenop. Maar moppie was uitgegleden en hield zich op haar rug met haar handen boven haar hoofd nog net boven water aan de rand van het badje! Mijn man voelde gek genoeg dat er iets was, of het nou de plotselinge stilte was of het gespartel maar hij had door dat er wat was. Goddank zeg, ik moet er niet aan denken wat er onder onze neuzen had kunnen gebeuren! En mijn nichtje van 5 jaar zei helemaal niets en deed ook niets. Op die leeftijd weten ze gewoon niet wat ze moeten doen en ze was te verbaasd om iets te zeggen of te roepen.
Pfff, wat een schrik zeg.
Mij is in ieder geval duidelijk dat ik nooit maar dan ook nooit meer even gauw drinken uit de keuken kan halen en als moppie in het bad zit en ik ben de washand vergeten, jammer dan want het is echt zo gebeurd.
groetjes,
Wendy

Woow dat is schrikken zeg!
Nou, gelukkig dat je man het in de gaten had!!

Groetjes, Esther

Jeetje zeg, da’s schrikken. Gelukkig is het goed afgelopen. Is moppie nog erg onder de indruk?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

poehee, dat is schrikken. Gelukkig is het goed afgelopen.

Liefs Michelle

Jeetje mina meid, wat moet je geschrokken zijn!!
Wat erg!!
Wij zijn gelukkig altijd bij Sylvie en zitten altijd met ons gezicht naar haar toe en spelen ook veel met haar. Nou is ze natuurlijk ook nog erg jong, maar met dit soort verhalen blijf ik er nog heeeeeeeeeeel lang met mijn neus boven op zitten!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Tjee zeg en dat onder je neus he… Vreselijk wat zou jij geschrokken zijn. Goddank dat het goed is afgelopen.
Ik hoop dat je een beetje van de schrik ben bekomen…

Greetz Cora

Hoi meiden,

Nou het ging zo snel dat ik pas later zat te trillen als een rietje. Vooral als je bedenkt wat er had kunnen gebeuren. Bah.

Moppie viel eigenlijk wel mee. Ik wilde haar meteen oppakken en afdrogen maar mijn man zette haar weer terug in het badje waar ze na wat kuchjes weer lekker verder speelde .

groetjes,
Wendy

Kinderen zijn heel veerkrachtig, dat blijkt wel hè. Gelukkig dat het goed gaat met haar. Nu mama nog bijkomen

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Brrrr wat een verhaal!
Dat was mijn topic destijds. Het is hier de laatste 4 dagen ook weer raak met dat badje achterthuis, en ik moet zeggen dat ik ze ook niet alleen meer laat. (dat deed ik al niet echt, alleen om idd drinken te pakken bijvoorbeeld) Joey heeft er namelijk een handje van om Jessey om te duwen als ze iets doet wat hem niet aan staat… En dat bestraf ik uiteraard telkens, maar in het badje moeten we dat al helemaal niet hebben!

Gelukkig is er verder nisk ernstigs aan de hand met moppie, maar wat zul je geschrokken zijn zeg!

Groetjes Anouk

Ja nu weet ik het weer mama snoekie. Lastig he met die kleintjes.
Vanmorgen gooide moppie opeens een volle pot sudocreme tegen binkies hoofdje! Ik schrok me wild. Duidelijk gemaakt dat dat niet mag maar het is lastig met nog geen 2 jaar. Ik reken het mezelf het meeste aan, ik moet alert blijven. Maar het is lastig want ik wil moppie erbij betrekken maar ook dat binkie er heelhuids vanaf komt

@ mriek: maar goed dat ik blond ben anders was ik op slag grijs geworden

groetjes,
Wendy

Whahaha!

Groetjes,
M

Pff heftig hoor!

Logisch dat je erg geschrokken bent. Zo zie je idd maar weer, je denkt dat het goed gaat maar helaas zit een ongeluk in een klein hoekje.

Gelukkig dat het allemaal goed is afgelopen.

Groetjes,
Sandra

Groetjes,
Sandra